zaman aşımı

  
Öyle gerçekçi oynamış ki çekimler sırasında bir turist ona kalan pizzasını vermiş.
Üstelik onunda ''ak düşmüş'' gri ''saçlarına''
Bir evsiz ve yapayalnız .

Efsane, yakışıklı , karizmatik , zengin rollerin yakışanı Richard Gere ,
sen bu hallere de mi düşecektin.
Demeden edemedim:))


Bir de ''ha şimdi bir şey olacak''
''dur bakalım burada mı bir olay var ''diye diye 2 saatlik filmi aldı götürdü mü sana.
Mekanda NY sokakları ve evsizler barınağı.
Hayal dünyası ile dayatılan devasa kentin pek gözüksün istenmeyen yüzü.
Çekinmeden, sere serpe anlatılmış.
Bir şey de olmadı finalde.
Sonunu siz tamamlarsınız artık, diyen filmlerden.
Ben iyi tamamladım.
Mutlu sonları severim.

 

6 yorum:

  1. Merhaba,

    Hep "mutlu sonlar" ve "mutlu başlangıçlar" diliyorum sizin için :)

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
  2. İyi canlandırmış gibi duruyor. Yazdım bi kenara izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Severim ben bu adamı :)

    YanıtlaSil
  4. Ilginc geldi.. hemen bakmaliyim. Ben de severim Riccird'i:) Onun Hachiko filmine bakmis miydin? Bakmadiysan hic durma, hemmmen izlemelisin!

    Ahh ahh... o "Pretty woman" filmindeki halini hatirladim da simdi.... zalimsin zaman, cok zalim!::)

    YanıtlaSil
  5. izledim. iyiydi. ne hayatlar var de mi yaa. ama adam bir evsiz için fazla yakışıklıydı :)

    YanıtlaSil