bir tatil anısı..


 Otobüsün camından dışarıya bakıldığında uzanan sonsuz bir beyazlık görüntüsü;

Tuz Gölü..Türkiye'nin ikinci büyük gölü. Şereflikoçhisar'da kenarına kurulan bir tesiste
mola verip üzerinde sanki sonsuza doğru yürüyorsunuz. Git git bitmiyor..
herkes ayakkabılarını çıkarmış yalınayak yürüyor. Sağlığa iyi geliyormuş,öyle söyleniyor,
bilemeyeceğim.Lakin kıtır kıtır tuz bir zeminde yürümek insana tuhaf bir duygu veriyor.
Şarj olmak gibi:)

 
Uzun yıllar Ankara'da yaşamışlığım var ama böyle bu sığ gölde uzun uzun yürüyüş
yapılabildiğini bilmiyordum. Bu göl kenarı tesisin biraz temizlik ve bakıma ihtiyacı olduğunu
söylemeden geçemeyeceğim ancak gölde yürümek, eşşiz manzarasını fotoğraflamak çok güzel
bir olay..



6 yorum:

  1. Yıllardır gelir geçerim, bir kere inipte yakından bakmadım :) Bir daha ki geçişime inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir deneyim.Benim ilk Beyaz Melek filminde dikkatimi çekmiş merak etmiştim.terlikle gidilse iyi olur:))

      Sil
  2. Ayak banyosu yaparken de tuz konulduğuna göre umarım faydalı olmuştur:)))
    Sevgiler....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın galiba.ne demişler; tuzlayımda kokmasın misali mi acaba:))

      Sil
  3. harika bir yer tuz gölü fotoğraf çekmeye doyamamıştım ben gördüğümde
    şahane bir memleketimiz var çok şükür
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gezecek görecek o kadar güzel yerleri var ki.

      Sil