Günbatımı duyguları..

 ''Sen geçerken sahilden sessizce,
  Gemiler kalkar, yüreğimden gizlice.
..  ''


''Artık demir almak günü gelmişse, zamandan,
Meçhule giden bir gemi kalkar, bu limandan..
..  ''


veeee;
''Akşam oldu hüzünlendim ben yine,
Gel mehtabım gel sevgilim gel yine...''

Çatıların üzerinden de olsa Marmara denizinde yılın bu aylarında güneş o kadar güzel ,
o kadar muhteşem o kadar olağanüstü renklerle kavuşuyor ki.
Turuncular, sarılar, fuşyalar,morlar, maviler..Aklınıza gelmeyecek renk tonları. Seyrine doyum olmuyor.
Dün akşam  güneş ,manzarasının önünden geçen şilep ile tam bir görsel şölen oldu.
Böyle bir manzara tabii ki duyguları çoşturup,
biraz da hüzün katıyor  ruha..


6 yorum:

  1. Güzel bir anlatım. Kalbe dokunan duygular. Bütün renkler karışmış akşama kırmızı, turuncu, mavi ve mor bir görsel sunmuş. Sabahın coşkusu, akşamın hüznüne bırakmış doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş kavuşurken, seyrine doyum olmuyor gerçekten.Teşekkürler.

      Sil
  2. "Akşam oldu hüzünlendim ben yine " şarkısını ne severim. Gün batımına da ne güzel eşlik eder üstelik.
    Kelimelerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim benimde sevdiğim bir şarkıdır:)

      Sil
  3. Bir yer sızlar, yanar içinde büsbütün..
    Herşeye rağmen
    Ellerin üşür..

    ("Günü geceye batırmak" anı güzel fotoğraflamışsın.) ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel satırlar..Öyle güzel batıyordu ki güneş bana sadece kaydetmek düştü.

      Sil