Bursalı mısın? Evet..

Yeşil Bursa'nın Tophane'den görülen manzarası..
Bursa işte aşağıda, tarihin kenti.Kocaman bir ulu dağa sırtını yaslamış,ovasına yayılmış,
büyümüş ,gelişmiş.
Yeşili nerede derseniz ,manzarada pek görünmez olmuş taaa ötelerde , uzaklarda kalmış.
Bir de semti var Yeşil. Yeşil Türbe, Mehmet Çelebinin türbesi ve Yeşil Cami.
O kadar, işte Bursa'nın yeşili neredeyse o kadarcık kalmış.



Albert Einstein' a sormuşlar;
 
-Sonsuzluk nedir? diye,
 
Einstein'da demiş ki;
 
-Hayatta iki şey sonsuzdur, uzay ve insanların aptallığı.
 
Ama bunlardan hangisinin daha sonsuz olduğunu ben bile bilmiyorum..

6 yorum:

  1. Geçenlerde Uludağ eteklerinde bir yere gittik yemek için. Yeşil Bursa olmuş kahverengi Bursa :(
    Ama gece gelip de tüm o binaların çirkinliğini örtünce ışıl ışıl bir Bursa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gece ışıkları ,bir de yağan kar örtüyor şehirlerin kötü görüntüsünü:)

      Sil
  2. Uzayn bile sonu vardirda insan aptalliginin yoktur bence 😂 bende bursaliyim ineegölden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geliyor:) İnsanoğlu hiç akıllanmayacak gibi.

      Sil
  3. Çok üzülüyorum şu halini gördükçe. Nedir bizim bu apartman dikme sevdamız. Doğaya saygısızlığımız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğa,bir gün silip süpürecek bizi diye korkuyorum:(

      Sil