GÜNDELİK..

Hava pırıl pırıl güneşli ama  deli gibi esen bir lodos var..
Balkon panjurlarını kapatmak lazım, yoksa ne var ne yok devirecek.
Yeşil kabaklı ve kakaolu kek pişirdim çayın yanına.
Televizyon açık, haberler var..
Benzine zam gelmiş yine, litresi beş buçuk lira olmuş.
Balıkesir Belediye başkanıda istifa etti.
Deniz Baykal'a şifalar diliyorum..Gelişmeler olumlu imiş.
Yeni aldığım bir kitabı çok beğendim.
Kızcem burada, ara tatile geldi.Mutluyum..
İnstagramda herkes 29 Ekim gösterilerine gittiğini paylaşmış,
Biz gidemedik, nezle olmuşum , hiç dışarı çıkasım yoktu.
Bayram'da eskiden erkenden kalkıp TV başına geçerdik, hipodramdaki resmi geçit törenlerini
izlemek için. Milli duygular tavan yapardı.Marşlar, şiirler, geçit törenine katılan askeri ve sivil
kurumlar, öğrenciler..En son Türk Yıldızları'nın gösterileri.
Hey gidi heyy..
şimdi akşam bir fener alayı benzeri yürüyüş, o da yasaklanmazsa, okul bahçelerine sıkışmış
törenler,Tv de Cumhuriyet ile ilgili bir iki program.
Samimiyetsizlik tavan yapmış..
Lodos esiyor ya
deli deli,
birazda nezlenin etkisi,
konu onun için buralara geldi...






8 yorum:

  1. Yeşil kabaklı kek mi dedin? Nasıl yani ?😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyfim yerinde olsaydı onuda bir post yapacaktım ama çekemedim resmini. Kısaca; 3 yumurta, 1,5 su bardağı şeker, 1 su brd sv yağ,
      2 su bardağı un , işte vanilya, kbrt.tz., 3 çorba kaşığı kakao ile kek hamuru hazırlayıp, içine kabukları kazınmamış 2 kabak rendesi ve 1 su bardağına yakın kırık ceviz karıştırıp doğru fırına.Çok beğenildi sevgili Hüznün tadı, denemenizi tavsiye ederim.

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Stat törenlerini özlüyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burnum açıldı, boğazım fena:( teşekkürler..

      Sil
  3. O resmi törenler... Ne güzeldi... Çoluk çocuk stadyuma giderdik, olmadı televizyondan izlerdik... Şimdi fener alayını bile lütfen yapıyorlar. Bazen bizimkiler gibi yapmıyorlar bile... Bu arada evet belediye başkanımız pek acılı şekilde istifa etti :)))

    Geçmiş olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ,heyecan vericiydi çocuklar için de gizli gizli gençliğini arayan biz büyükler içinde:) Daha sırada varmış belediye başkanları istifa edecek.Herhalde yerel seçimleri iptal edip atama ile yapacaklar bu işi..

      Sil
  4. Geçen yılın paylaşımı ama ilgimi çekti.Güzel ifade etmişsiniz. Her konudan bir parça. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okumuş oldum tekrar, yorumunuz vesilesi ile:) sevgiler.

      Sil