Sokak Kedisi Bob



James ,anne ve babasının boşanmasıyla küçük yaşta uyuşturucuya başlamış bir bağımlı ve evsiz.
Hayatını gitarıyla sokaklarda kendi bestelerini çalarak yaptığı müzikle devam ettiriyor.Açlıkla, sefaletle mücadele ederken bir yandan da  uyuşturucudan kurtulmak için kamudan yardım görüyor.
Böyle bir çaresizlik içindeyken Bob çıkıyor karşısına. Akıllı mı akıllı ,sevimli bir sarman kedi.
Bob'un hayatına girmesiyle James ,çok yalnız kaldığını düşündüğü yaşamında bir yol arkadaşına
sahip oluyor .Ailesini ve  yaşamını tekrar kazanmak için yılmadan mücadele ediyor tabii Bob'un desteğiyle.

 (Bu gerçek kahraman James Bowen, yanında da Bob)
(Bob filmde kendisi oynamış, arada dublör kedi de kullanmış tabii:))  )

Film ,gerçek bir hikayeden ve en çok satan kitaplar listesinde yer alan, bir çok ülkede satışa sunulan  ''A Street Cat Named  Bob'' adlı kitapdan  uyarlanmış. Daha önce ''Haciko'' filmini izlemiştim .Bir köpeğin ne kadar sadık olduğu ile ilgiliydi. ''Bob'' da bir kedinin insanın hayatına nasıl güzel değebileceğini anlatması açıcından çok güzel bir film olmuş. Yine sulu gözlerim dayanamadı son sahnelerde.Bir baba oğul sahnesi yapmışlar, duygusaldı çok.
Hafta sonu için güzel bir film seansıydı bizim evde.
Denk gelirseniz izleyin.TV'de Desımart'da gösterimde.

6 yorum:

  1. DSmart bende yok ama ününü çok duydum, sonu acıklı bitiyorsa hiç bakmayayım ben Mehtap çünkü çok ağlıyorum:( Haçiko'yu tv de izlemiştim çok ağlamıştım....:(
    Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOk Müjde'cim sonu mutlu bitiyor filmin.Rahatça izleyebilirsin .Haçiko'da bende çok fena olmuştum.

      Sil
  2. Severek izlemiştim ben de bu filmi, şimdilerde kedi sever kim varsa bak çok seveceksin diye de tavsiye ediyorum.
    Hayvanlar kadar masum canlılar var mı şu dünyada ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ,kendilerine göre bir dünyaları var, çok ilginçler.

      Sil
  3. Daha öncede duydum ama izlemek kısmet olmadı.
    Blogunu takibe aldım.Banada beklerim Sevgiler 😍

    YanıtlaSil