yeni yılda ilk kitap siparişlerim


 2017 de son okuduğum iki kitap da güzel kitaplardı.
 
En çok Leyla'nın Evi 'nden etkilendim.Zülfi Livaneli'nin sevmediğim kitabı yok ki zaten.
Kördüğüm , Ayşe Kulin 'in , günümüz olayları etrafında ördüğü bir macera hikayesi.
Hafızasını kaybeden, Gizem adı verilen Esra adındaki genç doktorun
başına gelen olmadık işler, çözülmesi zor sorularla
onun hayatının içine dahil oluyoruz, onunla beraber sırlarını çözmeye çalışıyoruz.


Yukarıdaki fotografta gördüklerinizde, bu ay okuyacaklarım.
 Paulo Coelho 'nun pek çok eserini okudum. On Bir Dakika da onlar arasına katılacak.
 Ayşe Kulin 'de romanlarını takip ettiklerimden.
John Verdon ise ilk kez okuyacağım bir yazar. Uzun zamandır polisiye bir roman
okumamıştım. Bu bir seri imiş.Beğenirsem diğerlerini de alacağım
kısmetse..
Bir de söylemeden geçmiyim,içinden kitap ayracı çıkan kitapları  çok seviyorum.
Diziler, kitaplar yanında çaylar kahveler, belki biraz da müzik..
Henüz sert yüzünü göstermeyen,
şimdilik güneşli kış mevsimi böyle böyle geçecek artık..

6 yorum:

  1. Leyla'nın evini okumuştum güzel bir kitap kesinlikle.Ayşe Kulin'i de severim fakat son zamanlarde çıkardığı kitaplar pek beni içine alamadı.Samimi gelmedi ne yazıkki

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel kitaplar, içinden ayraç çıkan kitapları ben de çok seviyorum, iyi okumalar:)

    YanıtlaSil
  3. verdonları okudum hep heycanlılar, diğerlerini okumadım hiç :)

    YanıtlaSil
  4. 2018 bol okumalı geçsin
    ben de çok seviyorum yeni yazarları okumayı
    Ayşe Kulin ve Zülfü Livaneli ise favori yazarlarım biliyorsun :))
    Serenadı okumadıysan öneririm
    Kanadı kırık kuşlar da çok iyiydi

    YanıtlaSil
  5. kitapsız, okumadan olmaz... :)
    kitaplar iyi ki var :)

    Ben de bekliyorum bloguma, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Ben hızınıza yetişemiyorum. Şu an Ken Robinson'dan "Yaratıcı Öğrenciler" kitabını okuyorum. Ayda 2-3 kitabı geçemiyorum. Yazık bana ;)

    YanıtlaSil