Hediyelerim geldi..


Yıl 2011 aralık ayı.O zamanlar bloglar arası hediyeleşme etkinlikleri çok faal,hemen her blog hediyeler ,çekilişler, etkinlikler düzenliyor.Benim çok fazla katıldığım söylenemese de sevgili Kitaplık Blogu Eren'in çekilişine katılmış ve çekilişin şanslısı olmuşum, çok güzel hediyeler ve bir yılbaşı kartpostalı almışım.
Nereden aklıma geldi derseniz;
 
Geçenlerde Kitaplık blogunun 9.yaş günü vesilesiyle , Eren yine bir çekiliş düzenlemiş.Bende katıldım.Ve bingo! 8 yıl sonra sevgili Eren'in  çekiliş sonucunda hediyenin şanslısı yine ben oldum.
Nasıl ilginç tesadüftür, nasıl ilginç bir şanstır.
Gittim kitaplığımda duran kitabımı, içindeki kartpostalı ve şık bilekliği bulup
resimledim, sonra yeni gelen hediyelerimi resimledim.
Eren'cim  senin çekilişlerinin daimi talihlisiyim galiba!bak yine yaparsan tekrar bana çıkabileceğini bile düşünüyorum.
Anlaşılan aramızda bir bağ var:)
Hediyelerin ve güzel notun için çok teşekkür ediyor,
sevgiler gönderiyorum..
Şansınız,uğurunuz bol bol olsun..
Güzel bir pazar günü diliyorum..

14 yorum:

  1. Ayy çok sevindim, güle güle oku kullan :).

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş bir tesadüf olmuş:) Her ikinize de keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
  3. Ohh şansına çok da guzel bir kitap

    YanıtlaSil
  4. çok tatlıııııı olmuuuuş :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir tesadüf olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. ne kadar zarifsin Mehtap'cım, çok sevindim, çok mutlu oldum, evet demek ki bir bağ var aramızda bu kadar yıl sonra yine kazanman çok ilginç:) güzel dileklerin güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, çok sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Nice şanslara Mehtap ne güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Ne hoş bir tesadüf olmuş...

    YanıtlaSil
  9. Ne güzelmiş çekiliş etkinliği, Güle güle okuyun kitabınızı. Bloglar arası etkinlikler gerçekten çok güzel oluyor. :)

    YanıtlaSil
  10. Keyifle oku kitaplarini 😊

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Mehtap ne güzeldi eski blog günleri inan öyle çok özlüyorum ki o eski güzel günleri keşke yine yeniden eski canlılığına kavuşsa bloglar.instagram çok değiştirdi olan biten her güzelliği.Şimdilerde herkesler instablogerliği tercih eder olmuşlar.Oysa bloglar her zaman kalıcıdır instagram gibi sosyal medyaların geleceği hep bir muammadır bana göre fazla umut bağlamamak lazım diye düşünüyorum.Bak bir zamanların google+ vardı artık yok.
    Bu arada hediyelerin çok güzel keyifle okuman dileği ile sevgilerimi bıraktım arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski bir dostla karşılaşmış gibi okudum yorumunu.Evet zamanla buralar biraz boşaldı ama tadı hala güzel, tıpkı senin tariflerinin olduğu gibi.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  12. Çok şanslısın Mehtap tebrik ederim.

    YanıtlaSil