çiçek gibi..

Hayata türlü türlü uyanıyoruz her sabah. Bir gün suratımız asık, ters taraftan kalkmışsak ,diğer gün kollarımızı açıp, uzuun uzun geriniyor, tatlı tatlı gülümsüyoruz..
Bak benim orkideler goncaya durdu, teker teker açıyor her sabah.
Oysa ne zamandır sadece yeşil yaprakları ile bir köşede duruyordu. Çiçeklerini açınca onu getirip salonda baş köşeye cam kenarına yerleştirdim. Güzelliğinden bize de bulaşsın, ne güzel de açıyor ,diye mutlu olalım, dedim.
Kalorifer yanını ,cam kenarını çok seviyor.Hele tül arkasından süzülüp gelen güneş ışığına bayılıyor. Orada durup etrafı izliyor sanki.
Çok fazla çiçeğim yoktur.Pek bakamam onlara ama bazıları benimle kalmakta inat ediyor galiba.Tıpkı bu orkideler ve balkondaki kırmızı hibiskus çiçeğim gibi.O da çok vefalı.Tüm kış soğukta ,balkonda ,inatla bekliyor baharın gelmesini. Yaprakları kapanıyor bazen soğuktan, bazen sarartıyor onları, döküyor.Direniyor ama bahar gelince yine çiçeklere bürünüyor, kırmızı kırmızı birer birer açıyor bir günlük ömürlü çiçeklerini.
Başka ne diyeyim size  sabahın bu er zamanında;
Açan çiçekler gibi renkli, güzel umutlarla dolu olsun aile hayatlarınız..


19 yorum:

  1. işteee hayat güzeeeel bahara da az kaldıııı, nergisler bilene çatladııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın tatlım ya:) hayat yine de güzel.

      Sil
    2. nergislerin ömrü geçiyor bile sümbüller her yerde :)

      Sil
  2. Çiçeklerin çok güzel. Orkide bizim evde yaşamıyor nedense çok da severim.

    YanıtlaSil
  3. Ay benim çiçeklerim de soldu seneye girer girmez her şey aksi gidiyor korkunç bir giriş yaptık umarım sağlam çıkarız :))

    YanıtlaSil
  4. Nasıl güzeller, baharın iyiliğin habercisi gibiler :)

    YanıtlaSil
  5. Ya biz daha kış yaşayamadık burada nasıl değişti mevsimler ne kış belli ne yaz ama hayatınız hep bahar tadında geçsin teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Çok sevmeme rağmen evde çiçek yetiştiremiyorum, gurbetçi olunca bi oraya bi buraya derken kış geçiyor ama yazın bahçemde sevkle onlar bana ben onlara aşk tazeliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Hayata güzel bakmamızı sağlayan küçük ama etkileyici ayrıntılar

    YanıtlaSil
  8. amazing blog :) I follow you #712 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Küçük ayrıntıları farkettiğimizde ne hoş oluyor günümüz oysa....

    YanıtlaSil
  10. ne güzel dilekler bunlar. 2020 biraz kötü başladı ama inşallah bundan sonrası güzel olur

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel temenni; inşallah bahsettiğiniz gibi güzel ve mutlu olur insanların hayatı. Çok teşekkürler Mehtap Hanım.:)

    YanıtlaSil
  12. Ayy ne güzel anlatmışsın, valla gerçekleşen ve çoğalan umutlarla dolsun ömrümüz. Çiçekler de çok güzel <3<3.

    YanıtlaSil
  13. Bir ben yaşatamadım bu güzelim orkideyi :(( Ne güzel açan çiçek çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Benimde balkonda yetiştirdiğim süs çiçeklerim var. Güzel bir hobi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekler balkonlara çok yakışıyor, sıcak bir hava katıyor gerçekten.

      Sil