yine mi geldin sen..

Kötü hissetirdi kendimi.
Almış gagasına boyundan büyük dal parçasını, yanındaki yavuklusu ile yuva
arıyor.
Sitenin arkasında kocaman bol ağaçlı bir park var,git yuvanı kur.
Yok illa balkonlara yuvalayacak,belli bir zamanları da yok.Her dakika yuva peşindeler bunlar.
Panjurları kapattım, balkona girmesinler diye.Kötü oldum ,işte.
İnadıma karanlık balkonlu mutfağımda yemek pişirir oldum.
Kovalamak istemezdim ama yetti gari.

Alt katta da yeni yuva kurma telaşı var. Yeni gelin gelecek ,evde çalışmalar hızla devam ediyor.Tadilat sesleri,devamlı bir dırr,dırrr,tak tak tuk tuk. Neyse sonuçta mutlu bir beraberlik, mutlu bir evliliğe adım atma çalışmaları.
Onlarda bir nevi kumru:)
Güle güle otursunlar.
Balkon kumrusu da gidip kendine müsait bir yuva bulsun bir zahmet.

14 şubat sevgililer günüydü dün.
Olanların kutlu olsun.
Olmayanlar da kafaya takmasın, her işte bir hayır vardır, deyip, gülüp geçsin.

Güzel bir sevgi filmi izlesin.
Ben seçtim ;
En sevdiğim, bana göre en romantik filmlerden biri;
Selvi Boylum Al Yazmalım..

Nasıl güzel bir tanışma sahnesi;
-Boşuna bekleme nine,seni götürecek halim yok?

-Nine değilim ben

-nesin peki

--Vay anam bu ne güzel kız böyle,

-Yakışıklı çocuk,anam duyarsa ne der?

....

-...sevgi neydi? sevgi iyilikti.

sevgi dostluktu.sevgi emekti.



...ziyanı yok gülüşü yeter bize..









11 yorum:

  1. KUmruların balkon aşkını hiç anlayabilmiş değilim :\

    Ahhh ne güzel bir filmdir hakikaten... Uzun zaman oldu izlemeyeli..

    YanıtlaSil
  2. Benimki de yine kuruldu köşesine. Bu sefer ne varsa kaldırdım dolabın üzerindeki. Baktım kurtulamıyorum bari pislik temizlemekle uğraşmayayım. Yuva neyse de arka balkona yağmurdan sığınanlar bütün çamaşır iplerimi ve balkonu batırıyorlar. Soğukta kıyamıyorum ama her yer ağaç bizim burda yaaa, gitseler biraz oralara :/

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir içerik olmuş başarılar

    YanıtlaSil
  4. Ah bu kuşlar, geliyorlaryaa süoer:)))
    Ben de beklerim blog'uma, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kumruya kıyamayıp kalsın dedik bir ara,sağolsun o da tüm bitini piresini böceğini musallat etti evimize :( Gözle görülemeyecek kadar küçük olduğundan anca kızarıklıklar görünce nedir bu diye peşine düştük de anladık mevzuyu.Tüm evin dezenfekte edilmesi ve pek tabi kıyafetlerin 1 haftayı aldı neredeyse,yorgunluk cabası ..Ondan beri,hiç kusura bakmasınlar tek çöp bile bırakmıyorum ne balkonda ve pervazda.Oturmaya kalkanı bile kovalıyorum hemen.

    YanıtlaSil
  6. aaa evet mumrular hep öyle yaa, doğal gaz kombilerin üstüne yuva yapıyolar, hep görüyom, çok pisletiyolar amaa :)

    YanıtlaSil
  7. feriha hanım yeni bölüm yazdım, sevmiştin seeen hihi :)

    YanıtlaSil
  8. Çok engel teşkil etmeyen yerlerde ses etmiyorum bende ama bazen bende diyorum az öteye taşının :) sevgi neydi emekti peki sevgililer günü emekliler günü bir yerde okumuştum :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. kumruları çok seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  10. Ya nolucak bu kumruların durumu. Onlarında doğası değişti artık ağaçlara yuva yapmıyorlar. Babadan gördükleri gibi onlarda balkonlara kuruyorlar yuvalarını :((
    Al yazmalımı ben de çoook seviyorum. Çok kere izledim bıkamıyorum :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  11. Sevgilisi olmayan da arkadaşlarla kutlasın sevenleriyle kutlasın 😉

    YanıtlaSil