Duruyorum..

İnstagramda bakınınca,gördüm ki iki trend var;
1-Herkes ekmek yapıyor.(geçici iş)
Yapsın tabi.
Bende bu ekmek işine girmedim sanmayın ,hatta  geçen yazdı. Sırf ekmek hamuru yoğurabileyim diye/kollarım yoğurma işine gelemiyor/  mutfak şefide diyebileceğim ,stand mikser bile aldım.Kendisinden , çok memnunum.
Harika hamur işleri yapıyor,hatta köfte bile yoğuruyor.
İlk aldığım günlerde değişik unlarla çeşitli ekmekler denedim. Sonra devamı tabii ki gelmedi.Fırınımızın ekmeklerine devam.
İnstagram paylaşımlarında ikinci trend ,herkes;
2-Temizlik yapıyor ki(daimi işimiz,nankör işimiz, yap yap bitmeyen işimiz)



Bense, kaplan besliyorum evde.
Baksanıza ne kadar güzel bir şey yapmışlar:))
Kedi, köpek falan değil, en üst level ile başlayayım dedim,
Dizilerde bitince adını o kadar çok duyduğum Games of Thrones a başlayalım dedik eşimle. İlk başı çok vahşi gelse de,çoğu fantastik diziye göre , daha seyredilebilir ve sürükleyici bir konusu varmış.Hadi eşim seyreder de bu tip dizileri, ben bile ilk 3 bölümünü merakla ,bi solukta izleyebildim.

Vakit başka türlü geçmiyor.
Ama Mart geçti,Nisan bile geldi.
Bu günlerde geçecek elbet.
Havaya bakarsan sanki aralık mı desem ,ocak mı desem.
Gri,puslu,yağışlı,soğuk.
İş yapasım zaten yok.
Durasım var, boş boş şeylerle vakit geçiresim var..


12 yorum:

  1. Hanım yapıyor bu ara bazlama ve normal ekmek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hamur işlerine ilgimiz arttı,sonrasında napıcaz bakalım:) Eline sağlık hanımınız..

      Sil
  2. Fırında ekmek satışları % 35 oranında azalmış. Herkes un alıp evinde yapıyor ekmeğini artık. Eşim zaten bu işe ekmek yapma makinası ile virüsten önce başlamıştı. Bu arada ekmek yapma makina fiyatları da uçmuş bu aralar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten pahalıydı,doğrudur aşmıştır kendini.Benim mutfak şefinini taksidi yeni bitti)) iyi ki almışım zamanında.

      Sil
  3. ya ben nat geo wild hastası olarak kaplanları sık sık izliyorum. sahiden nefismiş bu kaplan. nerden aldın bunu, söleseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagram story kısmından aldım:))

      Sil
    2. ya ben mağazadan aldın sandım yaaa :)

      Sil
    3. yok o kadar değil daha:)))

      Sil
  4. Bu gidişle kilolar alcak başını gidecek,ekmekle kalmaz bu işler:)

    Kaplan süper ayrıca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kilolar sıkıntı olacak çoğumuza ,öyle gözüküyor..

      Sil
  5. Merhabalar.
    İnsanlar eve hapis olunca herkes kendine göre vakit değerlendirebileceği bir uğraşı buluyor. Aksi halde evde vakit geçirmek her babayiğidin işi değil. Kaplanınızı çok beğendim. Gerçekten çok hakiki ve güzel duruyor. Evde hamur yoğurup, ekmek pişirmek çok güzel. Biz de sık sık hamur yoğurup evde ekmek pişiriyoruz. Tabi fırınların ekmek lezzetini yakalamak mümkün değil, çünkü bizim hamurumuzda hiç katkı maddesi yok. Bahar temizliğini de eşimle birlikte yaptık. Zaten kutu gibi 72 m2 küçük bir 2+1 evimiz var.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel allah temiz temiz ,sağlıkla oturmak nasip etsin. Kendi ekmeğini kendinin pişirmesi de tabi ki en güzeli, afiyetler olsun.

      Sil