Film saati;Cinayet Süsü



Pek ''aile aktivitesi'' yapan ve de alışkın olan bir dörtlü değiliz ama bu aralar en azından film izleme saati yapıyoruz. Tabii çok sık değil. Bu pazar öyle birşeyler yaptık.
Netflix'de ''Cinayet Süsü'' isimli film vardı. Sinemada izleme fırsatımız olmadı diyemeyeceğim , isteğimiz olmamıştı.Tıpkı KaraKomik filmler gibi.
Ama film evimize kadar gelince tabii ki izledik.
Oyuncular en sevdiklerimizden;
Uğur Yücel, Binnur Kaya,Cengiz Bozkurt. Yanlarında Feyyaz Yiğit,Mert Denizmen.
Hiç kötü değil, arada çok güldüğümüz sahneler oldu. Sanki biraz ti ye alınmış bu işler gibi geldi ama sondaki  iç burkan  mesaj ,gerçekten düşündürücü.
Neler oluyor hayatta da görmezden gelip yaşıyoruz,demeden edemedik.

Film bittiğinde site bahçesine arabası ile gelen fırıncının sesi boş mahalle de yankılandı;
''Sıcak Pideeee''
''Sıcak Pideeee''



4 yorum:

  1. Bu filmi çok merak ediyorum. Arkadaşlarımın bazıları çok beğendi bazıları begenmedi

    YanıtlaSil
  2. filmi beğenen çok beğeniyor beğenmeyen hiç beğenmiyor. ben çok beğenen taraftayım çok güldüm gerçekten bu tarz absürd komedileri seviyorum :D

    YanıtlaSil
  3. ooooo eve pide mi getiriyolar ooooo iyimiş vallası :)

    YanıtlaSil
  4. Cuma günü izleme fırsatı buldum. Binnur Kaya muhteşem bir oyunculuk örneği gösterdi. Uğur Yücel'in hakkını da yememek lazım.

    YanıtlaSil