mühim soru; AVM ve kuaföre hemen gidecek miyiz?


Salgın nedeniyle ilk kapatılan yerlerden olan kuaförler ve berberler  11 Mayıs itibari ile açılıyor.
Kadın erkek hemen herkesin yokluğunu en çok hissettiği meslek erbabı olduklarını ispatladı sayın berber ve kuaförler. Evde birbirinin saçını kesen,traş eden, saç boyası yapan insanlar bu habere sevinmişlerdir.
Hatta bizim kuaförün ,açılış haberinden sonraki ilk instagram mesajı
''İlk 3 gün randevularımız doldu''
Oldu.
Kendi açımdan, hemen koşup kuaföre gidecek ilk gruptan asla değilim.Saçım iyice aklansa da ,uzasa da hemen gitmeyi düşünüyorum. Biraz zaman geçmesi lazım benim için.
Sorarsanız tabii ki kuaförler de para kazanmalı artık,ama hemen ilk etapta açılması gerekli yerlerden değil kanımca.
Tıpkı AVM'ler gibi.
Derseniz ki ;ama pazar yerleri gıvıl gıvıl insan kaynayıp, alışveriş marketlerde kaynarken, eh salgın da rakamlar yüreklere su serpiyor, diyorlarsa AVM ve kuaförlerin hatta diğer esnafın ne kabahati var?
O zaman tabii ki onlar da açılsın artık.

Evlatlar da üniversiteler açısından akademik takvimin 15 Haziran'da başlayacak olmasına sevindiler.Ama kafalarında pek çok belirsiz sorun var. Henüz 15 Haziran belli de ne olacağı ,yurtlar, sınavlar,dersler vs. ne olacak belli değil.
Bakalım yine yaşayıp göreceğiz.

32 yorum:

  1. yks sınavını da değiştirdiler.çok kötü oldu bizim için.Bence AVM tarzı yerler açılacaksa 2 hafta daha beklenmeliydi.İnsanlar para bulamıyorken neyle alışveriş yapacaklar çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dönem öğrenciler açısından şanssız oldu. Yeni girecek, mezun olacak ,okuyan herkes bir karıştı ki bizim gibi her daim değiştrilen eğitim sistemi bile bu durumda nasıl değişeceğini bilemedi.
      Herkes yine kartlara abanıp bol bol borçlanacak gibi görünüyor durum.

      Sil
  2. Asıl pazar yerlerinden yayılıyordur virüs. Herkes dip dibe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk kapanan yer pazarlar olmalıydı bence de.

      Sil
  3. Ben de yurtları düşündüm hemen 15 Haziran dediklerinde. Acaba iyice temizleyip dezenfekte etmişler midir diye :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EDilmiştir diye düşünüyorum. Benim evladın kaldıı yurtan öyle apar topar çıktılar ve kısa süreli olduğunu düşünerek çıktılar ki eşyalar orada kaldı.Onları görevliler toplayıp,kaldırmş,ilaçlanmış .Gidince okul açılırsa yurtlar da yine açılacak mı yoksa sadece boşaltmak için m gidilecek henüz bilmiyoruz!

      Sil
  4. çok tehlikeli yaa. salgın tamamen geçinceye dek veya aşı bulununcaya dek evden çıkmamalı. ya birine bulaşırsa, kötü karar bencesiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım ya TV de görüyoruz umursamaz insanlar çok fazla.

      Sil
  5. Kendi adıma, AVM de henüz bir süreliğine kuaför de gidilmeyecek yerlerden.
    Erken açılmanın bedeli ağır olmaz, umarım.

    YanıtlaSil
  6. Ne avmye nede kuaföre gitmeyi düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok gerekli yerlerden değil sanırım.

      Sil
    2. Hanım saç kesmeyi öğrendi alışverişide internetten yapıyoruz şuan için bence çok tehlikeli bu yerler.

      Sil
  7. Üstelik vaka sayıları da öyle pek azalıyor gibi değil.Aylardır evde kapalı olanlar hemen kendini dışarı atanlar nedeniyle boşa kapalı kalmamış olur inşallah.

    YanıtlaSil
  8. Virüs olayı biraz karışık ama yine de tedbiri elden bırakmamak gerekir,ne olur ne olmaz..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karışık ne kelime:) karman çorman oldu kafalarımız bu konuda.Mesela Çin yanıp yakılıyordu kış aylarında ,şimdi youtube de videolar var herşey normale dönmüş, ne çabuk anlayamadım.

      Sil
  9. Saçlarım bir müddet daha beyaz kalabilir bence. Avm de ne yapayım zaten. Hayır deniz kıyısında açık havada yürüyemiyoruz ama kapalı avm de sorun yok, öyle mi?

    Metos'un okulunda şimdilik tek bir final okulda yapılacak gözüküyor. Diğerlerini internetten halledecekler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık AVM ler uzun bir müddet eski şaşalı günlerini ararlar.
      Üniversitelerin bu kadar hazırlıksız olacağı aklıma gelmezdi.

      Sil
  10. Bizim buradaki erkek kuaföründe koltuklar arasına şeffaf bölmeler yapılıyor. Esnafın işi düşüktü şimdi randevu ile adam alacaklar işler daha da düşecek. Avm prosedürlerine hiç bulaşmıyorum. Giyim mağazalarının işi acayip zor. Denenip alınmayan her kıyafet dezenfekte edilecekmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeffaf bölme işi iyi fikirmiş:) Erkekler hadi saç traşı olup çıkacak.Kadınların işi uzun boyasıydı, eliydi,ayağıydı :)
      Kuralları koyabiliyorlar fakat önemli olan onlara uymak ve denetimi sıkı tutabilmek.Onu başarırlarsa ne ala.

      Sil
  11. Ben de Şu aşamada kuaförlere gitmenin erken olacağı kanaatindeyim

    YanıtlaSil
  12. Hadi kalabalığı azalttın ve AVM'ye sayılı insan aldın diyelim, klima işi ne olacak. Klima olayı tehlikeli. O yüzden ben epeyi bir süre AVM'ye girmem. Kuaförüme de haziran veya temmuzda ancak:)
    Okul işi gerçekten sıkıntı. Diyelim bu yaz bir şekilde halledildi, önümüzdeki sonbahar nasıl bir ortam olacak merak ediyorum. Dilerim etkisi iyice azalır şu virüsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kendim boyamaya alıştım baya. Hem masraftan kurtuluyorum artık kuaför benim içinde çok mühim olmayacak:)
      Evet gençlere,çocuklara kolaylıklar tabi ana babalara da.

      Sil
  13. AVM ve kuaför asla elzem değil.. Gitmeyi de hiç mi hiç düşünmüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet AVM ler her köşe başına yapılınca ,mecbur açıp çalışsın istiyorlar.bakalım inşallah herşey iyi olur, vaka sayıları yine azalmaya devam eder.

      Sil
  14. Bence bu gevşemenin sonu hiç hayra alamet değil, unutulmamalı ki koca dünyada bir kişiyle başladı bu iş

    YanıtlaSil
  15. Ben haziran ayı sonundan önce gitmeyi düşünmüyorum ...

    YanıtlaSil
  16. Ben Salı günü gideceğim. Artık normale dönmek istiyorum 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende temmuzun ilk haftası düşünüyorum artık kendim boyamaktan saç bir hallere girdi:)

      Sil