keyif..keyifsiz..az keyifli..



Keyfim yerinde olduğu zamanlar yazmayı daha çok sevdiğimi ,zaten biliyordum.Ama bu keyfimin epeydir nerelerde gezdiğinden bihaber durumdayım.Terk-i diyar eylemiş gibi. Hiç ses soluk vermiyor. Ara sıra kafasına göre takılıp, çekip gider ama dönmesi kısa sürer. Di.
Kaldığımız yerden çabucak hiç birşey olmamış gibi devam ederdik. Ben sanki onu hiç kaçırmamış ,o da hiç kaçmamış gibi davranır, üzerine sünger çekerdik. Oysa bu sefer onu kızdıracak büyük bir şey yaşamış gibiyim. Tatsız tuzsuz kaldım ,keyfim kahyasında ve beni hiç umursamıyor,geri dönmeye niyetsiz.
Bekliyorum.
Beklerken tabii ki boş geçmiyor günler.
Günler hiç boş geçmez.
Yenilir, içilir,pişirilir,konuşulur,düşünülür,yazışılır,okunur,seyredilir,sevilir,küsülür,
barışılır.. vs.vs.vs....
Yine de o keyif yok mu o keyif, gelse de bir şeylerin başına kelime olarak da olsa yerleşip, tatsız tuzsuz halleri bir hale yola koysa artık.
Ne iyi olur.

5 yorum:

  1. Keyfini kaçıran durum neyse bir an evvel düzelir inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Bende de vardı o keyifsizlik bir süredir. Tek sayfa okuyamadığım günler dahi olmuştu. Belki de bir geçiş dönemidir bu, umuyorum ki gelir keyfin en yakın ve en güzel zamanda.

    YanıtlaSil
  3. Keyfin nerelerde gezmesi...valla iyiymiş. Farkettim ki ben de o durumdayım. Mutsuz, umutsuz, rahatsız...

    YanıtlaSil
  4. hadi gel de çabuk gel garik deee gelsin yaaa :)

    YanıtlaSil