Layık olduğumuz bu demek ki..

 Bu sabah yine günlerce umutlanıp, umutların sönen bir mum olduğu sabah. 

Pazar günü açan güneş bu sabah yine gri bulutların arkasına geçip saklanmış. 

Yirmi yıldır aynı olan şeylerin belki değişeceği, daha özgür ,daha müreffeh yaşayacağımız günlerin geleceği sabah meğer bu sabah değilmiş.

Aslında çoktan kabullendiğimiz durumları değiştirmemiz için büyük felaketler görmemizin, yoksullaşmamızın, yalan dolan düzenin falan hiç etkisi olmadığını anladığımız sabahmış bu. 

Halkın yarısından çoğunun bu durumda yaşamaktan memnun olduğunu ,bilmem kaçıncı kere ,anladığımız bir sabah daha bu sabah. 

Medya tarafından her iki kesiminde kazanacağız yönlendirmelerinin fos çıktığı bir sabah. 

Uykusuz geçen gecenin mutsuz bir sabahı bu sabah, gri bir sabah, bezgin bir sabah, şarjımızın bittiği bir sabah, kırık kalpli bir sabah, yorgun bir sabah, tatsız bir sabah, umutsuz da bir sabah.

Neyse ki yedi tane gonca vermiş olan orkidemin bir çiçeği açmış bu sabah. 

Tek güzellik o ,bu sabah..


12 yorum:

  1. Nasıl kendi içimizdeki bahara çiçeklere koştuk, doğanın koynuna geri dönme isteği heralde, ne bileyim ya.. Anlamıyorum artık hiçbir şeyi... Yani belki de anlıyorum da kabullenemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi adıma hiç umutlu değildim ,yine de üzüldüm, artık bir şeyler değişsin istiyor insan.

      Sil
  2. Umutsuz değiliz. Biz oldukça umut var olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle tabii ki, moral bozmamak lazım, sonuçta bu sadece siyaset.

      Sil
  3. yani işte bizim ülke genelde muhafazakar bir ülke, biz buyuz yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle öyle, hatta gittikçe daha fazla muhafazakarlaşan, tv dizilerine bile konu olmaya başladı, şehirlerde çok arttı, yaygın bir yaşam biçimi halini alıyor. oylar da ona göre dağılıyor sonuçta.

      Sil
  4. Ben büyük bir oyun döndüğü kanısındayım. Ayrıca her ne olursa olsun ülkenin yarısının adama karşı olduğunu bilmekte güzel... Umutsuz olmayalım, dünyada ikinci seçim gerçekleşip büyük fark yaratan birçok seçim örneği var... İnsanların fikirleri değişmeyecek bile olsa bu süreçte bir iki kişiyi bile aydınlatmaya çalışmakta fayda var diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki en azından yarımız değişklikten yanayız, bu bir artı hem de kocaman bir artı.

      Sil
  5. 2.tura kalma olasılığı yüksekti. Ben de ilk anda afalladım ama hemen moral bozmayalım derim.
    Sevgiler Mehtap...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk günden sonra silkelendim şöyle, gitmeyeceğim demiştim ama tabii ki gidip oyumuzu vereceğiz.

      Sil
  6. Blogun adı mı değişti, ya da şablonu?
    Güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada blog başlığı yapmak hoşuma gidiyor, ülke değişmiyor bari blog başlığımı değiştireyim dedim:)), teşekkür ederim.
      Sevgiler.

      Sil