ne oluyor sana blogger?

 Sabah en sevdiğim şeylerden; blog okuma listesinden komşuları dolaşayım dedim, bugün yazasım yoktu. Bu aralar blogger da mı bir hoşluk var, bilemiyorum. Çoğu takipte olduğum ve okumadan geçmediğim bloglarda şu aşağıda görülen yazı çıkıyor ve okuma yarıda kalıveriyor. 


Bir süredir gelen yorumlar spama düşüyor, postlar zor okunuyor . Benim yayınlarda da böyle oluyor mu bilmiyorum. Reklamlı bloglar mı ? desem , değil karışık. Neyse teknik bilgisi olan arkadaşlar belki değinir bu konuya, umarım benim laptop ile ilgili değildir. Çünkü kendi bilgisayarım miyadı doldurup çalışmayı kesince, sevgili beyimin laptopunda bana ayrı bir oturum açıldı da oradan yazmaya devam ediyorum. 

Neyse bende bari bu arada iki kalem yazayım dedim, serin, gri  sanki  karadeniz kenarında yaşarcasına, devamlı yağmur geçişli bir İstanbul pazartesi günü sabahından./çok uzun oldu farkettim/ Yavaş yavaş tatil planları yapalım desek bile ısınmayan havalar heves etmemizi engelliyor. Bu haziranda böyle olsun bakalım, serin serin geçsin. İçimiz gri olmasın da varsın bulutlar gri olsun..

Güzel geçen günlerle dolu bir hafta diliyorum sevgili okuyucu.. 

6 yorum:

  1. Bahsettiğin sıkıntıyla karşılaşmadım sevgili Mehtap fakat bu aralar blog ortamında bir durgunluk var sanki. Severek takipleştiğim pek çok blogger arkadaşım artık içerik üretmiyor. Ben de sık paylaşım yapamasam da tümden kopmuş değilim. İnşallah en kısa zamanda toparlanırız. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşeyde olduğu gibi sosyal mecraları da çabuk değiştiriyoruz, yenisi çıkınca eskisi tu kaka oluyor ne yazık:( Sanırım şimdi herkes instagram, youtube vs. oralarda. Ben burayı seviyorum, bazen kapatayım artık diye düşünüyorum ama yapamıyorum, nereye kadar giderse artık. Sevgiler Yıldız.

      Sil
  2. Benzer sorunları bende yaşıyorum bir süredir alt yapıdamı sorun var bilemedim doğrusu ,güzel günler olsun 🥰

    YanıtlaSil
  3. hay aksi yazısı hiç çıkmadı karşıma daha bilemedim :) depremden sonra durgunlaştı bloglarımız, geçer herhalde :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Yukarıda görüntüsünü paylaştığınız kırılma, Blogger kaynaklı değil. İnternet ya da sizin laptopunuzla alakalı olabilir. Yorumların spama düşmesi Blogger kaynaklıdır. Blogger kaynaklı başka başka sıkıntılar da var. Sizler pek tema ve ayarlarla ilgili denemeler yapmadığınız için karşılaşmıyorsunuzdur.

    Blogger'in sürekli aksayan tarafları oluyor, bunu kabullenmemiz gerekir. Blogger bazen kullanıcılarına hiç haber vermeden kendi başına bazı yenilikler geliştirmeye çalışıyor ve dolayısıyla bizler de bazı uygulama sorunlarıyla karşılaşıyoruz. Bu zamana dek okuma listesinde ve postları okurken bir sorunla karşılaşmadım. Ancak bazı arkadaşlarımızın yorumlarının sürekli spama düştüğünü biliyorum.

    Geçen yıl da Haziran ayı böyleydi, sadece bu sene çok fazla yağış aldık. Her yıl bu kapalı ve güneşsiz havalar Temmuz ayının ilk haftasına kadar devam ediyor ve Temmuz ayının ilk haftasından sonra artık bedenlerimiz ısınmaya başlıyor. Bizim memlekette arpalar güneşi görmeden sarardı. İklimler kaydı artık. Ancak bu kaymadan mütevellit bahçelerimizdeki tüm ağaçlarımız erkenden uyanıp çiçek açtılar ve ardından yağan kar ve soğuk hava tüm meyve ağaçlarımızı vurdu. Şimdi benim memleketimde (Kırşehir-Kaman) bademleri, kayısıları, erikleri ve cevizleri soğuk aldı. Sadece ağaçlarda kiraz, elma ve armut görünüyor.
    Sağlık ve esenlikler dilerim. Allah'a emanet olun. Her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil