vakit geçirdiklerim

 Kayıp Ağaçlar Adası 'nı okuyorum. Elif Şafak'ın eseri. Kızım yazlığa gelirken hediye getirmiş bana.Kitap hediye almak bizim nesil için doğal ve güzel bir hediyedir , her daim. Başlangıcında ,renkli kapağına rağmen, roman beni pek sarmadıysa da kısa sürede ; ne güzel bir anlatım, dedirtti.Ağaçları severim ,romanda da bir incir ağacının olayları anlatması çok sevimli ama anlattıkları pek öyle değil yaralayıcı. Yakın zamanda kültürel bir gezi yaptığım Kıbrıs'ın yakın tarihi ile ilgili iç yakıcı hikayelerle örülü güzel bir roman. 


Birinci sezonunu da geçen yaz izlemiştik dizinin, ikinci sezonu izlemek de bu yaza denk geldi; Prens. 

Senaryosunu Giray Altınok ve Kerem Özdoğan'ın yazdığı internet dizisinde başrolde yine Giray Altınok ve başka değerli oyuncuların rol aldığı güzel bir komedi dizisi.


Bu ara izlediğim başka bir dizi de Şimdiki Aklım Olsaydı isimli İspanyol dizisiydi. Dizinin beni şaşırtan yanı yapımcı olarak Kerem Çatay ve senaryoda Ece Yörenç isimlerini görmek oldu. Tabi böyle 120 hatta 140-150 dakikalık uzun bakışmalı ,ağdalı  Türk dizilerinden sonra bu tip internet dizileri güzel seyrediliyor, konu bitti mi dizi de bitiyor.


Bir başka İspanyol dizisi de Mükemmel Bir Hikaye . Bu ara İspanyol dizileri ile vakit geçiriyorum istemsizce. Bu dizi de romantik komedi tarzında Margot ve David'in (mutlu ve mutsuz iki sonunu da gösterdiği) aşklarını anlatan beş bölümlük mini dizi. 


Ve tabii ki son zamanların reklamı çok dönen dizisi Zeytin Ağacı'nın ikinci sezonu. Çoğunluk Ayvalık manzaraları, sokakları için izlediğim dizinin ikinci sezonu da renkli sahneleri için seyredilir.  Tabii ki yine asıl konu geçmiş ve etkileri. 


 Ve yazımın incir ağaçlı roman ile başlayıp zeytin ağaçlı dizi ile bitmesi kendiliğinden oldu inan sevgili okuyucu. Ben ağaçları severim.😊


6 yorum:

  1. Uzun zamandır ses alamayınca merak etmiştim, demek ki yazlık zamanları başlamış ve oldukça verimli geçiyormuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazlığa gidilip dönüldü maalesef:) İstanbul sıcağı ile haşır neşiriz bu aralar.Sevgiler.

      Sil
  2. Prensi ben de izlemek istiyorum. instagramda kısa videoları bile beni çok eğlendiriyor doğrusu :)
    diğer dizi önerilerini de listeme aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesdüfen başladık Prens'e , sardı sonra:)

      Sil
  3. ni una mas (susmayanlar), ispanyol dizisiiii :)

    YanıtlaSil