Fesleğenli Patates Köftesi


PATATES KÖFTESİ
4 tane  irice patatesi iyice yıkayıp,haşlayalım.
Kabuklarını soyup ezerek püre haline getirelim.
İçine 2 adet yumurta kırıp hemen karıştıralım.
3 çorba kaşığı kadar un , tuz,karabiber ve 1 tatlı kaşığı kadar da fesleğen ilave edelim.
Tavamızda kızdırdığımız az miktarda sıvı yağa kaşık kaşık dökerek kızaran patates köftelerimizi,
ister tek başına afiyetle yiyelim, ister et yemeklerinin yanına garnitür olarak sunalım.
Kızartma olmasına rağmen fazla yağ çekmemesi sizin, patates kızartması kadar lezzetli olması  çocuklarınızın çok hoşuna gidecek.

*4 büyük patates,
*2 yumurta,
*3 çorba kaşığı un,
*tuz,karabiber,
*1 tatlı kaşığı fesleğen.
*Kızartmak için 1su bardağı kadar zeytinyağ.

                                                           AFİYET OLSUN

24 yorum:

  1. hıııım enfeeeeeees...
    bak canım çekti şimdi...
    ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Pudra sekerim :)) ellerine saglik canim..bu blog isi ne guzel yahu degisik yemekler kolay tarifler ogreniyorum sayenizde..Bugun deneyecegim az birseyde olsa esim ve kendim icin :)) sagol canim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle aynı görüşteyim bloglar konusunda,öğrenmenin yeri yaşı zamanı yok .Seviyorum burayı..

      Sil
  3. Mmmm nasıl da nefis gözüküyor.
    Ellerine sağlık canım.
    Şifa olsun inşAllah.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  4. nefis görünüyor ellerinize sağlık....yazgünlerinde et yemeklerinden ziyade zeytinyağlı ve kızartmalı lezzetler benim tercihim buda güzel bir alternatif,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. fesleğen kim bilir ne güzel koku vermiştir köftelere ,ellerine sağılık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşuma gidiyor fesleğenin verdiği lezzet .Kimyondan sonraki favori baharatım..Teşekkürler..

      Sil
  6. Değişik bir tarif..patates her şekle giriyor ne güzel bir nimet..ellerine sağlık cnm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sık yapmaya başladım ,beğenildi.teşekkürler.

      Sil
  7. Uzun zamandır patates köftesi yapmadığımı farkettim.. Nasıl da severim.. Fesleğenli hiç denemedim, ama harika görünüyor. Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  8. pudra şekerim ellerine sağlık keşke tarifini piti pitiye degönderebilsen. patlıcan ve patates etkinliklerine. çok lezzetli görünüyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VuslaTım bu tatil olayı girince etkinlikleri takip edemedim.Teşekkürler..

      Sil
  9. ELLERİNE SAĞLIK TATLIM..
    ÇOK GÜZEL...

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize saglik hayirli cumalar

    YanıtlaSil
  11. fesleğen sevdiğime göre kesin bunuda severim
    ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  12. çok severim nefis görünüyor eline sağlık canım..

    YanıtlaSil