İKİ RENK MUHALLEBİ



Canım bir tatlı çekti ki sormayın gitsin, hemen un ve nişastayı soğuk sütle karıştırarak ezdim.Ocağın altını açıp şekeri de ilave ettim. Kaynayana kadar karıştırarak pişirdim,koyulaşıp fokurdamaya başlayınca altını kısıp  vanilyasını  ilave ettim,2-3 dakika daha ocakta tutup, altını kapattım.
Kaselere bölüştürüp, üzerine tarifine göre hazırlanan çikolata sosuda döktük mü, işte şipşak hazır bir muhallebi;

*1 litre süt,
*3 kaşık un,
* 1 kaşık mısır nişastası,
*1,5 su bardağı toz şeker,
*1 paket vanilya,
*1 paket çikolata sos,

Ay  bir de üzerine dondurma koydunuz mu tamamdır..İyi geldi..
HAFTAMIZ TATLI TATLI GEÇSİN...
                                                   AFİYET OLSUN..

19 yorum:

  1. Hem pratik hem tatlı hem de çikolatalı daha ne istenebilir ki :))
    Ellerine sağlık, çok güzeell olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum şu sıcak günlerde sütlü tatlı tarifleri görmeye :) İki renk de dünyanın en güzel iki rengi hani :) Ellerine sağlık!Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Muhallebi nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. bu havada hafif en iyi tatlılardan,ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. sütlü tatlıları çok severim canım.harika görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. bayılırım sütlü tatlıta hele hele yaptıysa pudraşekerim dahada bayılırım. ellerine sağlık. canım...

    YanıtlaSil
  7. afiyet şeker olsun..çok güzel görünüyor:))

    YanıtlaSil
  8. Merhaba:)Ellerinize sağlık,tam da yaz tatlısı:)Ziyaretinize çok memnun oldum,bol paylaşımlarda bulunmak dileklerimle:)

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık canım bu sıcak havalarda tercih edilebilecek çok güzel ve hafif bir tatlı afiyet bal şeker olsun:))

    YanıtlaSil
  10. Bence yazın mutlaka sütlü tatlı yenmeli. Elinize sğlık çok güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil