tam da kitap okuma zamanı..Mevsimlerden YAZ




Kitap mı beni seçiyor ben mi kitabı bazen karıştırıyorum, bir kitapçıda , Tv de , radyo da
beni al diyor sanki bazı kitaplar, bu çağırışlardan  pişman olduğum yarım bıraktığım
pek kitap yok hatırladığım..

Bir ara ihmal ettiğim kitaplarıma bu yıl en azından her ay bir kitap okusam , diyerek ,yeniden
kavuştum ,şimdilik gayet düzenle devam ediyor..
Mimoza Sürgünü ,deneme türü bir kitaptı, 
Aşk Uykusu  bir solukta okuduğum bir aşk ve intikam hikayesine sahip, yaşanmış bir
olaydan aktarılmış ,beni benden alan bir roman olarak aklıma yer etti..
Kesinlikle Yonca ve Serkan'ın aşkını okuyunca
 bu nasıl bir aşk diyeceksiniz...  evlerden ırak diyorum...
Şimdi YAZ a başlıyorum..

hava sıcak mı sıcak, serin bir köşe bulup, umarım güzel bir hikayenin
 kahramanlarının arasına daha dalacağım...

yemekler pişedursun:)


4 yorum:

  1. Keyifli okumalar olsun :) kitap design i istemesende beni al dedirtiyor..sevgiler arkadasim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum, hele bu aralar kapağın iç kısımları o kadar harika renklerle bezeli görüyorum ki etkisi büyük...Benden de sevgiler Emelcim..

      Sil
  2. Yazın özellikle deniz kenarında şezlongta kitap okumayı çok severim:)))
    Şu sıralar evimin balkonunda akşam üzeride keyifli geliyor...
    Umarım yeni kitabını beğenirsin, tavsiyelerini dikkate alacağım.. iyi okumalar arkadaşım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bu sene deniz kenarı şansım olmayacak:( ama balkon keyfimi de yabana atamam bende.. Sevgiler Filizcim...

      Sil