anneler de bilimkurgu sever..

nasıl sevmeyelim ki 70 li 80 li yıllarda Atılgan Uzay Gemisinde Uzay Yolu,

Ay üssü Alfa da Uzay 1999 dizileriyle büyümüş bir nesiliz biz de.

Onun için ben de , kan revan içermeyenler yalnız, bilim kurgu tarzı
filmleri özellikle sinemada seyretmekten büyük keyif alıyorum..

 Açlık Oyunları Suzanne Collıns  adlı Amerikalı yazarın seri olan
''Açlık Oyunları'' , ''Ateşi Yakalamak'' ''Alaycı Kuş'' adlı romanlarının
filme uyarlanması. Son kitabı 2 bölüm halinde sinemalaşmış. Yazın
diğer bölümleri seyredince Açlık Oyunları Alaycı Kuş :Bölüm 2 yi
sinemada seyretmek zevkinden eksik kalmayalım dedim.
Film 20 Kasım da vizyona girmişti. 136 dakika sürüyor ama zorlu bir arenada
heyecanla geçen bir zaman dilimi oluyor. Şimdi biliyorsunuz birde filmler 3D .
Tamamen Katniss ve galiplerle birlikte filmin içine dahil oluyorsunuz.
Üstene üstlük bu kadar aksiyon dolu bir filmin romantik bir finalle noktalanması
hoş bir tebessümde yaratmıyor değil..

NOT DÜŞMEK ADINA;
Sinemada film seyretmek  üstelik AVM içinde
vasat bir salonda  20 TL ,eğer gözlüklerinizi yanında getirmediyseniz
3 TL de gözlük parası;23 TL .


5 yorum:

  1. Açlık oyunlarını sevmedim ama Uzay Yolu ve Uzay 1999'u unutmam mümkün değil. Mr. Spock'a aşıktım neredeyse:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mr Spock gerçekten çok karizmatik bir tipti..Ben Kaptan Kirk hayranıydm galiba:))

      Sil
  2. hem de nasıl severler , ayrıca neden sevmesinler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok tabi, genç annelere sözüm yok da benim gibi 2. baharını yaşayanlar pek haz etmiyorlar, çevremden biliyorum :))

      Sil
    2. çevremizdekiler genç -yaşlı fark etmez pek bizim hazzettiğimiz şeylerden hazzetmezler zaten :D

      Sil