Günümde yapacağım böreği buldum;

Üçgen Börek,
tarif  marifetli ve güzel sevgili'' balböcuklerinin'' ig hesabından,
sanırım artık bloğuna uğramıyor:(
Malzemeler kolaycacık bulabileceğimiz malzemelerden;

*1 su bardağı süt,
*1 çay bardağı sıvıyağ,
*1 paket kabartma tozu
*3 yufka..
Ben iç harcımı kendime göre ayarladım, esas tarifte sucuk ve peynir var;
İç malzeme;
*1 kg ıspanak yaprakları((Ispanaklı Dilber Böreği içi gibi hazırlanır)
*Bir küçük kase kavrulmuş kıyma (Kıymalı Bohça Börek iç harcı gibi hazırlanabilir)
-Süt, sıvıyağ ve kabartma tozu karıştırılır , hazırlanan sos
yufkaların arasına sürülerek, 3 yufka üst üste serilir, kenarları yuvarlaklığı gidip,
büyücek tek bir kare olacak şekilde içe katlanır, böreğin iç malzemesi
üzerine yayılır.
 
Sonra en önemli aşama katlama aşaması , bende sizin için resimledim;


Böylece 3 yufkadan 16 adet üçgen milföy börek görüntüsünde , çok leziz
börekler elde ediyorsunuz;

teşekkürler  ''Balböcükleri''  ...

Güzel günler diliyorum....

5 yorum:

  1. evet bnde yapmıştım bu böreği patatesli yapmıştım sanırım :) tekrar denemeli sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor. Denemeliyim.

    YanıtlaSil