46

StarTv de başlayan ''46 Yok Olan'' nihayet farklı bir dünyada geçen ,
alışılagelmiş konuların ötesinde bir dizi seyretme isteğinde olan
benim gibi izleyicilere iyi gelecek sanırım.

Behzat Ç. den sonra Erdal Beşikçioğlu yine uç bir rolde.
Mesleği bu sefer Genetik Mühendisi.Meslek normal ama hayatı normal değil.
Kızkardeşi Ezo'un intihar sonrası girdiği derin uykudan uyanması için
bilimsel çalışmalar yapıyor. Evinin bodrum katını laboratuar haline
getirmiş.Bir de yanında Salim (Berkan Şal)var.Salim Murat'ın her işine koşturan
yardımcısı. Murat kardeşi Ezo uyandıktan sonra ona  yardım etmesi için
 psikiyatrist Ceyla (Melis Birkan) ile anlaşıyor.



Dizinin 23.30 gibi bir saate konulduğunu görünce ''kesin ilginç bir konusu vardır''
diye düşünmüştüm. Yayın saati bu konular için uygunda, umarım
bundan dolayı reyting kurbanı olmaz ve devamını seyredebiliriz.
Bir güzelliği de sanırım 50-60 dakika gibi bir sürede bitti bölüm,
öyle bakış bakışlar, ağır ağır ay yürüyüşü gezmeler yok.

İşte böyle.. Epeydir diziler hiç sarmıyordu beni,
aynı konular, uzun bölümler, dizi arası klipler vs.
Bakalım henüz diğer oyuncuları
sahneye çıkmayan
bu sert dizi sonraki bölümlerinde nasıl ilerleyecek?



17 yorum:

  1. Bilim kurgu çok severim ama başka diziden kopyaymış diye duydum. :( umarım beğenerek izlersin ...bazen kopyaları güzel oluyor mesela İntikam da kopyaydı ama ben severek izlemiştim. Ama çok geç saate koymuşlar dediğin gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E böyle konular genelde yabancı dizilerde görüldüğü için bende kopya mıdır? diye düşünmüştüm. Ama kopyaları bizim topluma uydurmaya çalışınca pek olmuyor ve seyredilmiyor.İntikamı'ı bende sona kadar olmasa da epey izlemiştim.

      Sil
  2. konu gercekten guzelmıs ancak saati epey gec..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende dayanamam o saatlerede neyseki kayıt olayı var, gündüz gözüyle seyrediyorum:)

      Sil
  3. Ben de merakla izleyeceğim bu diziyi. İLk bölüm uykuya yenik düştüm izleyemedim ama internetten izleyeceğim. Ben bu kadar geç saate konmasına kızdım açıkçası. Ne yani, saat 20.00 da başlayan diziler çok mu barışçıl ve ahlaki öğeler içeriyor? ALdatma, cinsellik, kan, silah ne ararsanız var. Umarım reklamcılar da gerekli ilgiyi gösterir ve erken saatlere çekilir bu dizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa şimdi onlar aldatma, kavga dövüş, silah,hırsızlık falan rahatça
      sergileniyor dizilerde, puslanmıyor, buğulandırılmıyor,cici mafya dizileri gırla gidiyor ama içki , sigara varsa hele bu dizideki gibi şamanizme falan değinmişse cızz, biiiib ya da sessiz film durumu geçerli. 46 reklamı boldu, umarım devam eder.

      Sil
  4. Aaa başladı değil mi? Erdal Beşikçioğlu'ndan dolayı seyretmek istiyordum ben bu diziyi, unutmuşum. Hatırlattığınız iyi oldu, tekrarına bakayım bari:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dizinin benimde seyretme nedenim kendisi:)

      Sil
  5. Cok iyi oldu bu tavsiye Erdal Besikcioglu'yu esimle cok severiz.

    Amirimin yeri baska ols da, insallah severiz bunu da:)

    Bu arada: Cok özledik merkeeez!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Evet ceset ile mavi saçlı kızıda oynuyor aynı zamanda:)

      Sil
    2. Evet evet:) Hemen izledik esimle, gayet güzeldi, begendik Devamini merakla bekliyoruz. Esim "insallah kaldirmazlar bu diziyi de" dedi, bakicaz artik:)

      Sil
  6. Merhaba,

    Behzat Ç.'nin senaristiyle, yönetmeniyle, (bazı) oyuncularıyla yapılan bir iş. Şuna inanıyorum, "iyi iş" yapma hevesi olan bir grup neyle uğraşsa yine iyi olması için çabalıyor. 46'da da bunu görüyorum. Behzat Ç. de çok iyi değildi, bu da çok iyi değil; ama bir seviyenin üstünde ki bu önemli. Bu hafta yarım saat daha erken girecek yayına, dilerim uzun ömürlü olur veya şöyle diyeyim: Umarım derdini anlatacak kadar ekranda kalabilir.

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en azından 2. bölümüde izledik ve olay polisiyeye doğru ilerledi..

      Sil
  7. Erdal Beşikçioğlu'nun işlerini çok seviyorum. Amirim yine fırtınalar estiriyor. Çok da özlemişiz.
    Bu arada Merhaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinle aynı fikirdeyiz:) Hoşgeldiniz size de merhaba.

      Sil