İstanbul'da Aralık..

İstanbul 2017 yılının son haftasına, maşallah pırıl mı pırıl bir hava ile girdi.
Hava soğuk olsa insanlar AVM leri tıklım tıkış doldururlardı ki sanırım,
 yine haftasonu ve akşamüzerleri öyle .Ne de olsa AVM lerin en ışıl ışıl zamanı bu ay.
Her yer,tüm mağazalar,yeni yıl indirimleri,
süslü vitrinler, yılbaşı konseptine uygun dekorlarla bezeli.

 Yeni yapılan alışveriş merkezlerinde açık havada dolaşılabilecek ,
sokak tarzı bölümlerde var artık.Sıcak havalarda da alışveriş merkezlerine gelebilirsiniz, diyorlar yani.

 Hatta Küçükyalı'daki bu alışveriş merkezinde, hem açık hem kapalı havası bile yaratmışlar bir bölümde:)) 
Ama biz kanıyormuyuz??  Hayıır.İşimizi çabucak halledip doğru sahile..
İstanbul'da bu güzel Aralık ayının son günlerinde sahilleri dolaşmadan, yürüyüş yapmadan,
bir çay bahçesinde çay içmeden de olmaz ama değil mi?
Güzel havaları kaçırmayacaksın.Yürüyüş,  hem sağlık hem mutluluk için şart.
Size biraz bulut manzaralı ,sahil resimleri de çektim.Boğazdan sonra en güzel
sahil, bizim bu taraflardaki sahil.Anadolu yakası.Neden derseniz ;çünkü karşımızda Adalar var..
.


2018 yılı parlak güneşli günlerin çok olduğu bir yıl olsun,
diyerek bir yeni yıl dileği daha bırakayım..

10 yorum:

  1. Deniz havası gibi var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Handan.Vallahi sahile gidip yüzüme deniz havası değince tüm keyfim yerine geliyor.

      Sil
  2. Ne güzel burası buz gibi oldu Mehtap, hiç sokağa çıkasım yok ekmek almaya gidesim yok neredeyse çünkü ben temizlik hastasıyım illa fırından el değmeden ekmek alıyorum, fırın da uzakta:((( çok güzel fotolar çekmişsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem mi Ankara'nın soğunu.Uzun yıllarım var orda geçmiş.Burası bir lodosa bakıyor ısınmak için Müjdecim.Yeni yıla ılık ılık giriyoruz:)Fırından ekmeği bizzat almakda iyi ediyorsun.Üşenmezsek bizde genelde öyle yapıyoruz.Sevgiler..

      Sil
  3. Ben de aralık ayında evden çıkamayan pandaya döndüm :D
    Ben mağazalardaki yılbaşı süslemelerine bakmayı seviyorum ya hepsi farklı süslüyor :)
    Biri beni İstanbula ışınlasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işınlama olsa iyi olurdu AVM ler ışıl ışıl hakikaten.Sevgiler Aysel Ezimova.

      Sil
  4. Avm'ler evet ışıl ışıl ama dediğiniz gibi temiz hava hele hele deniz kenarında ki hava almak gibisi yok.
    İyi seneler. :)

    YanıtlaSil
  5. Alışveriş merkezlerinde bunalıyorum ben ama mecburen de gitmek zorunda kalıyoruz maalesef...

    Havalar burada da çok güzel gidiyor... Kar yağsa aslında tam yılbaşı yaparız.

    Mutlu yıllar diliyorum şimdiden size ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava durumculara göre İstanbul'da kar yok ama diğer illerimiz malum karla mücadele halinde.
      Bende mutlu yıllar diliyorum..

      Sil