Temmuz'da birlikte olacağım hikayeler

''Herşeyin başı sağlık'' ,
cümlesini, hayatımızın baş köşesine koymamız gerektiğini ,
yine ve yeniden tecrübe ederek geçirdiğim bir Haziran ayı sonrası gelen
Temmuz ayında okuyacağım kitaplarım bunlar.
Dördünü de bu ay bitireceğim diye iddia etmiyorum ama uzun sıcak günlerle
dolu Temmuz ayı, 'deniz- güneş- kum' modu biraz uzakta duruyorsa, en güzeli
koca gövdeli, büyük yapraklı bir çınaraltı, püfür püfür bir deniz kenarı çay bahçesi ,hiç yoksa bol çiçekli, gölgelikli bir balkon masası gibi serin köşeler bulup ,en sevdiğinden dondurmasıydı ,limonatasıydı ,çayıydı kahvesiydi eşliğinde kitap okuyup arada da güzel güzel yazılar yazmayı ihmal etmemek.
Her mevsim güzel,
yaz daha bir güzel..


13 yorum:

  1. Okunmayı bekleyen o kadar çok kitabım varki umarım bu ay fazla okuyabilirim, siz de keyifli okumalar.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Bence de yaz en güzel mevsim:)

    YanıtlaSil
  3. hippi hoş romandır diye tahmin ediyoruum :)

    YanıtlaSil
  4. Her şeyin başı sağlık kesinlikle katılıyorum, biliyorsun bu yıl başıma gelince iyice anladım, Allah hiçbir blog arkadaşımı, o arada beni de elden ayaktan düşürmesin.....Muzaffer İzgü'yü gençkızken deli gibi okurdum....ne güzel hikayeler, iyi okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haziran ayı benim içinde öyleydi.Duana katılıyor,amin, diyorum.
      Teşekkürler canım.

      Sil
  5. Hep "Sağlık olsun, gerisi olur." derim. Sağlık diliyorum sana, bana, tüm dünyaya :) Paulo Coelho'nun yeni kitabını merak ediyorum ben de, okuması rahat ve güzel bir yazar benim için. Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel duan için.Sevgiler.

      Sil
  6. Hepsi birbirinden güzel. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil