dünkü yarışma ve bugünkü pazar


Ruşyena blogunda gördüğüm Ocak ayı fotoğraflarından kolaj oluşturma etkinliğine iştirak ettim. Ocak ayında pek fazla fotograf çekmemişim. 6 resimlik bir kolaj oldu.

İnstagramda takip ettiğim hesaplardan Bengi Kurtcebe de gördüğüm  bir bisküvi pastası yaptım. Süslemesi iyi olmadı ama tadı muhteşem oldu. 
Aslında bildiğimiz bir tatlı şöyleki;
 kremasını yap, bisküvileri süte batır diz, aralara beyaz krema sür, muz dilimle/olmasada olur/ en üstünü de çikolatlaı sosu yay. Koy buzdolabına 2-3 saat sonra ye afiyetle.
Gece Maske Kimsin Sen ? Yarişmasını izledik. 
Favorim Aslan. Burcumdan dolayı Aslan, bir de böyle şatafatlı altın sarısı renkler beni çeker. Futbol takımında da Aslan simgeli takım taraftarıyımdır.  Yarışmaya katılsam kesin bu kostümü seçerdim.  
Genç ve çocuk grubuna girmiyoruz ama aileyiz. Bu yarışma bizim aile kurumumuzun milli ve manevi değerleri ile herhangi bir sorun içermiyor. Şarkılar ,danslar jürinin atışmaları falan normal geliyor, bu maskelerde de bir mesaj içeriği görmüyoruz./Görenler ne görüyor bi anlatsa/   Ama mesela öğlen kuşağındaki aile sorunu diye anlatılan birbirinden çarpık , dengesiz, şaşırtıcı ilişkiler bizim aile kurumuza uygun değil, seyretmiyoruz, geçiyoruz o kanalları. 
Bu programı da öyle yapsınlar , sakıncalı bulduğunuz programı geçme şansı var artık. Eski zamanlardaki tek kanallı TV dönemleri bitti çoktan. Binbir çeşit , her keyfe göre , her uğraşa göre, her aile kurumuna göre kanal var. 
Değil mi ama?

16 yorum:

  1. Bu yarışmayı fark etmiştim basında ama ilgilenmemiştim. Bir göz atasım geldi şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kaldınız, yayından kalkmış, sakıncaliymis meğer 🙄

      Sil
  2. Güzel kolaj... ve dağınık görünümlü ama pek iştahaçıcı pasta... Bir gün ben de yapayım, yıllar var yemedim. :)

    YanıtlaSil
  3. çok yogun kar yagışı ile güne başladık şubat ayına hoşgeldin diyoruz galiba bende görsellere yer vereyim birazdan kardan adamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istanbul yağmurlu, kar pek uğramaz artık

      Sil
  4. Yarışmayı seyretmedim ama yine seyretmesemde sosyal medyada abukluklarını gördüğüm gündüz kuşağı ile kıyaslanamaz bile sanırım. Resmen insanları taciz ediyorlar. Enson Esra Erol'un genç bir kıza yaptıklar. Ne ceza var bunlara ne yayından kaldırma. Suç işliyorlar resmen. Bu arada yarışma yayından kaldırılmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Esra Erol un kızı azarlamasi fenaydı. Sosyal medyada gördüm, seyretmiyoruz güya. Bu programların reyting almasına inanamıyorum bazen. Evet kalkmış yayından çok şikayet olmuş.

      Sil
  5. offff şu pastadan yapayım ben de, en sevdiklerim arasına girer kesin bu :)

    YanıtlaSil
  6. Ben bu yasakçı zihniyetin sadece ATV ve A Haber izlediğini sanıyordum. Geri zekâlılara sanki silâh zoruyla izlettiriyorlar. Bahsi geçen programın takipçisi değilim ama isteyen istediğini seyreder, dilediğini yer, dilediğini içer. Neymiş, milli ahlakmış, hangi sözcüğün önüne milli getiriyorlarsa biliyorum ki arkasından bir art niyet var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarışma reyting bahanesi ile finale erdi:(
      Bir milli ve yerli tutturuldu gidiyor, bilmesek neyse..
      RTÜK diye bir kurum var bir de izleyici şikayetleri diye birşey var, artık böyle ,onlar neyi beğeniyorsa onu izleyeceğiz, dinleyeceğiz.

      Sil
  7. Ben de anlamıyorum. Çocuklarının internette 24 saat ne yaptığını bilmeyenler televizyona gelimce abuk subuk şeylere takıyorlar. Çevir kanalı kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyetler farklı işte. Neyse yarışma bitti benim ASLAN birinci oldu:) Özge Borak'mış meğer..Başarılı oyuncu.

      Sil