bir hafta biterken..

 Sağımız solumuz her yanımız yine pozitif çıkıp hasta olan kişilerle dolu. Bir de test yaptırmaktan korkup, öyle böyle hastalığı geçirenler var ki belki de gripler belki omicron, bilemiyoruz. Geçen yolda yürürken yanımdan geçen bir hanımkız, telefonda ısrar kıyamet birilerini davet ediyor; mutlaka gelin, bak bekliyoruz , falan diye. Yanımdan geçti gitti. Dedim şöyle illa gelin, mutlaka bekliyoruz diye tereddütsüz epeydir kimseleri çağıramadım ben :(  Zaten ufacık bir aileyiz, onlar dışında hep bir acabalı gezmeler ,ya kaparsaklı görüşmeler falan.  

Neyse bakalım bu sene bitecek gidecek pandemi ,diyorlar, muhtelif bilim adamları. Olumluya inanmaktan yanayım.

İşte yine evlere kapandık diye, kendimizi dizilere sarmış halde bulduk biz sevgili bey ile;

HELLBOUND (1 sezon)

                                                Bilinmeyen bir zamanda geçiyor.. Zebanilerle dolu, korkutucu)


EMİLY İN PARİS(2 sezon)

                                                  Paris'te geçiyor.. (Lüks ve Paris ve aşk)


THE SILENT SEA (1 sezon)

                                                Ay'da geçiyor... ( Ayda su varmış meğer ama içilmez su,maalesef)


Bir yandan oturup dizi  izlerken boş durmadım tabii ki. İki günde örülüp bitecek bir bere bu. Eldiveni de var,ona başladım şimdi. Dizi izlerken el işliyor, iyi oluyor. 



8 yorum:

  1. silent sea izleyim :) emily 2 izlicem tabii :)

    YanıtlaSil
  2. Bizde bir anneme gidiyoruz işte.
    Bu son varyant abartıldı sanki. Ne bilim karantina süresi bile kısaltıldı falan.
    Allah sonumuzu hayır etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle gibiyim, bir iki kapı dışında dolaşmıyorum.

      Sil
  3. Ev ziyaretleri ciddi oranda azaldı bizim çevremizde. Dışarıda görüşüyoruz arkadaşlarımızla. Yine de hemen hemen herkesin hâlâ gidip geldiği yakın bir arkadaşı var. Riski minimumda tutmak istesek de insan sosyal bir varlık, görüşmeden konuşmadan duramıyoruz galiba :) Bere çok güzel, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Emily in Paris'in ilk sezonu izlemiştim ama sanırım 2. izlemem şöyle aksiyonu bol, heyecanlı şeyler seviyorum. Enson Görünmez Adam'ı izledim çok sevdim. Tam bana göreydi:)))heyecan, aksiyon boldu. Bere çok güzel yaa...bayıldım, güle güle kullan. Pandemi bitsin artık burama geldi...:( benim görüşüm Çinlilerin kedi, köpeklere işkencesinin ahı tuttu. (yani bir deist olarak buna inanmam garip gelebilir ama karma diye bir şey olabilir)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emily'i Menajerimi Ara 'ya benzettim ,aynı konudan gitmiş gibi,rengarenk bir dizi.
      Sadece kedi köpeğe indirgemesek , yani kimlere neler edilmiyor ki bu dünyada. Düzen bu:(

      Sil
  5. Ay’daki suyu bizimkiler damacanaya koyup satarlar :)

    YanıtlaSil
  6. Bere ne güzel olmuş, ellerine sağlık.

    Gerilmeden ne zaman buluşacağız yeniden insanlarla acaba. Pazartesi akşamı akrabalar kalmaya geldiler, haberim de yok, cenazeye gelmişler bir şey de diyemedim.

    YanıtlaSil