Midye Börek

Şekil itibariyle çok hoş duruyor, çayları demleyin börekler geliyor..
                                         
Gerekenler;                                                          
*4 adet yufka,
*1 bardak ılık su
*1/2 bardak eritilmiş margarin,
*1 adet yumurta sarısı,

Eritilmiş margarinimizin içine ılık haldeki suyumuzu ilave edelim,
harcımız hazır, yufkaları sadece bununla ıslatacağız.
Bir yufkadan 4 adet börek çıkıyor,  Ben içine kıymalı harç koydum ama ,peynir ve patateste çok yakışıyor..Aşağıdaki resimlerde görüldüğü şekilde sardığımız  böreklerimizi 200 derece ısıdaki fırında pişiriyoruz.
 

AFİYETLER OLSUNNN...

42 yorum:

  1. 1'i anladım, 2 yi anladım, 3ü anladım 4ü anladım 5i anlamadığımı anladım:)) 5 bidaha ve son hali biraz uzaktan çekilerek bidaha lütfennnnnnnn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de var her karesi kıvrık börek diye arıyabilirsin..

      Sil
    2. çekmemişim son ve en önemli kareyi ya ben.Bak pozitif Pembede de varmış.4.karedeki yufkanın (D) şeklindeki kısmı ters kapatılıyor.yuvarladığımız kısmın üzerine yani, bilmem anlatabildim mi:))VuslaT sevgiler...

      Sil
    3. ok anladım tatlım sağolun ikinizde...

      Sil
  2. Orjinal bir fikir.midye sekli cok hos olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bulan kim bilmem ama güzel oluyor,teşekkürler..

      Sil
  3. şekli gerçekten çok güzel canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık...En sonunda bende yapacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene bence de,tadını olduğu kadar şeklinide çok beğeniyor yiyenler.

      Sil
  5. çok güzel görünüyor şekil çok hoş çayı demledim bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık sevgilipudra şekerim :) çok harika bir anlatım olmuş.bende geçen yaptım içerisine peynir ve dereotu koydum oda harika oldu dereotunun kokusu hala burnumda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dereotunun kokusunu bende çok severim ,seninde eline sağlık...

      Sil
  7. Caylari yaptim ama borek gelmedikiii:(
    Pudra sekerim ellerine saglik canim, mutlaka denenmesi gereikiyor simdi bunun :))sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım geç kaldım tabi di mi??Çıtır çıtır beğenirsin umarım ,sevgiler...

      Sil
  8. Çayımın yanında şimdi olsa süper giderdi:))Çok güzel görünüyor börekler,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucum alsaydın bir tane keşke,sevgiler canım...

      Sil
  9. bu böreği bende yapmıştım yayınlamıştım ama hiç sevmemiştim orda da yazmıştım ama arkadaşımda kıymalı pateslisini yedim o güzeldi sende kıyma koymuşşsun oda olmuştur peynirli çok kuru olmuştu...eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz çok sevdik ,neden kuru oldu seninki anlamadım ama peynirden olabilir dediğin gibi,mesela patatesle harika oluyor.Ben çocuklar kıymalı börek sevdiğinden genelde kıyma kullanıyorum iç harçlarda n'aparsın,peynirli böreğe hasret kaldım:(Sevgiler..

      Sil
  10. Bugün kanal d de yaptılar acaba yufkayla olurmu derken aaaa bir baktım arkadaşım yapmışşş .::::))) elllerine sağlık .... Süper çok güzel gözüküyor ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mii hamur açarak dahada güzel olur sanırım ama böylesi pratik işte.Teşekkürler Handecim.

      Sil
  11. gerçektende nefis gözüküyor ellerine sağlık sevgilerimle..

    YanıtlaSil

  12. ah insan hazırını görünce nasılda mutlu oluyor :)

    ellerine sağlık harika oluyor gerçektende..

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel görünüyor, kısa zamanda deneyeceğim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık canım ,hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  15. Canım seni mimledim..Kabul edersen bilgi benim blogda sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, bakıyiim soruların zor mu:)SEVGİLER KOCAMAN SANA..

      Sil
  16. ben bu börekle ne hava yaparım :) ellerine sağlık,resmi not aldım,yapıp buzluğada koyulur değilmi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yiyenler şeklini çok merak ediyor.Tabii ki buzlukta bekleyebilir,harcında beklemeyi önleyecek bir şey yok..Sevgiler..

      Sil
  17. ne güzel resimli anlatmışsın bi ben yapmadım bu börekten buradan faydalanıp yaparım inşallah paylaşım için sağol

    YanıtlaSil
  18. Ooooo canımm ben yokken börekler yenmiş bitmiş bile,bayıldım kıvırıp midye şekli vermene bunu hemen kenarıma notlarıma almalıyım ellerine sağlık canımmm

    YanıtlaSil
  19. ama bu çok güzel olmuş:)yapacağım bende
    omurinandi.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Bu ne farklı bir börek,aşamalı çekimler çok iyi olmuş,ellerinize sağlık :)
    ziyaretinize de çok mutlu oldum sağolun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şkli hoş oluyor tadı da:) seni tanıdığıma bende sevindim can

      Sil