Kakao Kremalı Kolay Pasta

Pratik ,şipşak hazırlanabilecek mozaik pasta tadında hatta bence daha da leziz bir tarif.
Yalnız benden söylemesi yaptığınız gibi bitip, ertesi güne kalmayabilir;


*2 yumurta,
*2 çorba kaşığı kakao,
*2 çorba kaşığı nişasta,
*1 su bardağı toz şeker,
*2.5 su bardağı süt,
*2 çorba kaşığı kadar tereyağ.
*250 gr bisküvi.

Ben Eti Kakaolu bisküvi kullanıyorum, bisküvi olduğu anlaşılmıyor,içinde kek mi var ,denebiliyor.
Ancak petibör bisküvilerle de olabilir.
Yumurtaları iyice çırpıp,toz şeker,kakao nişasta ve yavaş yavaş ilave edilecek sütle karıştırarak kremamızı hazırlayalım.
Göz göz olup fokurdayınca ocağın altını kapatıp,içine tereyağımızı ilave edip karıştırarak yedirelim. Kremamız hazır.
Ufak ufak kırdığımız bisküvileri içine karıştıralım, cam bir pasta kabını ıslatıp içine kremalı pastamızı yayalım.Oda sıcaklığına gelince buzdolabına kaldıralım ,bir gece beklesin..
İşte bu kadar;
Ertesi gün ters çevirip tatlı tatlı yiyelim;
Buyrun bir dilim tadına bakın;



                                                         AFİYET OLSUN..

37 yorum:

  1. PASTA GİBİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ CAIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  2. pasta varsa bende varım :))
    benim dilimimi ayırmayı unutma canım...
    elleirne sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayırdım bil. Bu arada tatiliniz güzel geçmiş,fotolar harika.

      Sil
  3. Hayırlı cumalar, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı bir görüntüsü var.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  4. bendeee bendee denemek istiyorummm.aslında tam yaz pastası olmuş bu soğuk soğuk.ama kışında yapılmaz diye bir yasak yok:D yapıcam.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yaz kış farketmez, her daim yenebilir.Sevgiler...

      Sil
  5. Ya bu çikolatalı pasta tariflerine her gün bir yenisi ekleniyor :)

    Tarif için çok teşekkürler, hem çok pratik hem de çok leziz gözüküyor. Ellerine sağlık :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın valla Denizcim tarifler çoook.Teşekkürler...

      Sil
  6. Bayılırım böyle kolay tariflere
    Ellerine sağlık arkadaşım
    İyi hafta sonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanada güzel bir hafta sonu dilerim Nilaycım.

      Sil
  7. Immmm enfes bir şey olmuş bu..Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Pudra sekerim sizlerin hizina yetismek mumkun degil, ne guzel tarif bu, mozaik pastasini cok severim ve eksikte olmaz ama bugun bunu deneyecegim, yanliz beyaz biskuvi ile(kakaoulusu yok suan)..sonrada neden kilo veremiyorum diye dusun..nasil vereyim habire dener ve yersem dimi :))) Guzel hafta sonu diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde iki tane kurabiye canavarı varken böyle şeyler yapmamak olmuyor işte:)Beyaz bisküviylede güzel olur tabii ki..Sanada güzel bir hafta sonu diliyor kilo konusunu okumazdan geliyoruuum..

      Sil
  9. çok pratik ve de çok lezzetli olduğuna eminim ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Canımsınnnnnnnnnn benim dilimim kocaman olsun lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamaaam sana daha büyük bir dilim kesiyorum o zaman...

      Sil
  11. merhabalar, demirdöküm tencere ödüllü yemek yarışması başladı katılımınızı desteklerinizi bekliyoruz. www.yemekgurmesi.com/demir-dokum-tencere-odullu-yemek-tarifleri-yarismasi.html

    YanıtlaSil
  12. Ellerine saglik canim afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  13. Merhaba canım,
    Geçmiş olsun ziyaretin ve duaların için çok teşekkürler.
    Bugün teşekkür ziyaretleri yapıyorum,daha sonra yine gelicem inşallah.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman beklerim Sevalce , görüşürüz..Sevgiler..

      Sil
  14. allah diyorum,benim gibi tatlı sever biri bunu kesin bitirir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaparım ben sana canım,geliyorum de yeter...

      Sil
  15. Mehtap'cım nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. mehtap komşu çayı demledim geldim hadi yiyelim.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne iyi etmişsin,hadi buyrun.Sevgiler Ayşecim.

      Sil
  17. Mehtap aldım tarifi şimdi yazdım ben bunada portakal rendeside katarım hatta buna benzer bi tarif bendede var ama içinde başka şeylerde vardı....bunuda en kısa zamanda yaparım sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Elinize sağlık, gene bu saatte yemek bloglarını gezmeye ve yalanmaya başladım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İlhan bey,bende sabahları bakınırken gerçektren acıkıyorum...

      Sil