Devşirme Tiramisu




Bu gün bana misafir gelecek ,ben yine blogcanlarıma dalmışım,oysa daha tatlı yapılacak.
Niye rahatım dersiniz??
Çünkü ,sağolasın Refika ile Mucize Lezzetler geçen akşam TV de yapmış bu tatlıyı ,benim canım kocamda kaydetmiş yayını belki yaparım diye.
Gel ,gel ;dedi sana bir tarif buldum ,güzele benziyor.
Güzel ne kelime hem tiramisu, hem Türk kahveli, hem pişmiyor, hem beş dakikada hazırlanıyor,
Akşamına denedik, beğendik, bu günde ikinci kez misafirlerime ikram edicem...

*3 kişilik şekersiz Türk Kahvesi,
*1 paket labne peynir,
*1 paket krema,
*4 çorba kaşığı pudra şekeri,
*12 küçük acıbadem kurabiyesi,
*vanilya

Tabii Refika birde fındık şurubu kullandı ama onu bulma şansım yok.Vanilyayı da tazesinden kattı içine ,bende o da yok.
Bu kadar yoklukla yinede çook güzel ;

-3 kişilik sade Türk kahvesi pişirip, yarısını soğumak üzere ayırın.
-Sıcak kahveye batırdığınız acıbadem kurabiyelerini küçük parçalara bölüp ,kuplara paylaştırın.
(6 kişilik oluyor)
-Kremayı 4 çorba kaşığı pudra şekeriyle mikserle çırparak şanti haline getirin.
-Labneyi soğumuş kahveyle bir kaşık yardımıyla iyice karıştırın ve kremaya katın iyice birbirine yedirin(Kaşıkla)Biraz suluca oluyor.
-Sonra da ıslanmış acıbadem kurabiyelerinin üzerine paylaştırın.
-Buzdolabına kaldırın ,iki saat kadar beklesin yeter, bol kakao serpin üzerine,

İşte nefis bir tatlı....

                                                               AFİYET OLSUN....

16 yorum:

  1. Valla tatıdını tahmin ettim desem :) Ellerinize sağlık.bende bunu deneyeceğim.Harika bir tarif.Paylaştığın için teşekkür ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim tatlardan biridir....Bayılırım

    YanıtlaSil
  3. Güzel ve denemeye değer, ellerinize sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canim hayirli sabahlar afiyetler olsun kahveli hersey bana nefis geliyor .

    YanıtlaSil
  5. eşler bu konuda çok yardımcı bizlere , ellerine emeklerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  6. Refika'nın tariflerini ben de seviyorum. Bu da çok güzel bir tatlıya benziyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Yapılışı kolay leziz bir tramisu olmuş. afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  8. hem değişik hem de çok pratik, görüntü de muhteşem daha ne olsun, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canımm nefis olmuş,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir tarif Refikanın enerjisine bayılıyorum harika ve pratik lezzetlerine de. Eline sağlık Mehtapcım..

    YanıtlaSil
  11. Kolay pratik ve lezzetli..ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  12. Bence de kolay ve nefis harikaa, en kısa zaman da muhakkak yapılacaktır canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. sen denemişsin ve beğenmişsin.. ben de bugün facebookta baktım ve denenecek bir tarif dedim...
    demekki yapabilirim....Refika'nın mutfağını bende beğenerek takip ediyorum...
    Tabiiki senin blogunu da:))) sevgiyle....:))

    YanıtlaSil
  14. görüntü enfes,
    pratik,
    lezzetten ise şüphem yok,
    daha ne olsun,
    ilk fırsatta denemeli şeri,ellerine sağlık,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. Ben de mümkün oldukça Muzice Lezzetleri seyrediyorum ama bu tarifi kaçırmışım , ellerine sağlık :-) sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. Bende seyredemeyip,kaydedenlerdenim. Aynen hemen yaptım,afiyetle de yedik.Hatta blogumda yayınladım,sizinde elinize sağlık.

    YanıtlaSil