Etli Havuçlu Bulgur Pilavı

*500 gr sotelik dana kuşbaşı,
*1-2 havuç,
*1 kuru soğan,
*1 kaşık domates salçası,
*1 bardak bulgur,
*3 su bardağı et suyu.(ya da bulyon)
*2-3 çorba kaşığı zeytinyağ,
*karabiber,tuz..

-Etlerimizi  zeytinyağ konulmuş bir tencerede soğanlarla beraber iyice suyunu salıp çekene kadar
kavuralım.
-Havuçları da minik doğrayıp,ilave edelim.
-Bir çorba kaşığı kadar domates salçası koyup bir iki kere daha karıştıralım.
-Yıkanıp süzülmüş bulgurları ilave edelim,şöyle bir etlerle harmanlayalım.
-Sıcak suyumuzu da koyup,tuz ,karabiber ekelim,tenceremizin kapağını kapatıp,kısık ateşte
pişmeye bırakalım.

 Bulgur ve bulgurla yapılan tüm yemekleri zevkle hazırlıyor,çok beğenerek yiyorum.
 Eşimde benim kadar bulgurcu olsa herhalde her gün pişiririm, ama o benim aksine tam bir pirinç
tutkunu...
ay neyse ona fazla dokunmayayım bu akşam takımı 0-2 yenik durumda, morali fena...
ayy ayy 0-3 oldular.Çok fena çokkk.

ben pilav yazıma döneyim ,konuyu devam ettirirsem bir gol daha gelir felan...
(yok artık!! bir gol daha oldu ama neyse bu sefer 1-3 durum)

Havucun tatlımsı katkısı,etin ve etsuyunun lezzetiyle bulgur pilavını birde böyle deneyin..
nefis oluyor...
Şimdilik iyi akşamlar, pazarınız güzel geçsin...
(Maç böyle biter mi ,bilmem  artık..83dk.)

                                            AFİYET OLSUN....

31 yorum:

  1. çok güzel görünüyor....
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. Bulgur pilavını çok severim. çok leziz görünüyor. Yanında da biraz turşu, bir bardak ayran o zaman yeme yanın da uyu:)) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Çok severim nefis olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. Off hemde bulgur pilavı bayılırım canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. hımmm eminim çok lezzetli olmuştur, et de havuç da bulgura yakışıyor...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havucu kullanmayı seviyorum hem yemeklerde hem salatalarda hem kekte:)

      Sil
  6. Bulgur pilavını çok severim ben. Etli ve havuçlu olarak çok daha lezzetlenmiştir o. Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada bulguru çeşnilendirmek iyi oluyor,teşekkürler Denizcim.

      Sil
  7. bulgur pilavı candır sağlıktır yanmezmi nam nam nam..eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. Çok severim ellerinize sağlık olsun, sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Nefissss ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  10. çok lezzetli görünüyor canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. bundan dahası ne olsun,ellerine sağılık canım.

    YanıtlaSil
  12. Mehtap'ımmm ben geldim karnım aç bakayım mutfağında ne var ne pişmiş diye.Oyyy çok severim bulgur pilavını canımm ayranda yapalım yiyelim hadi.Ellerine sağlık olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. getiriyorum hemen bi tabak sana canım,demek karnın aç,kıyamam.
      Sevgiler...

      Sil
  13. Merhabalar ben geldim. Bulgura bayılırım bu tarif de gerçekten gel beni ye diyor:))) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA hoş geldin pembe makara,memnun oldum her zaman beklerim.Sevgiler...

      Sil
  14. eline sağlık,bizim evde de tam tersi söz konusu :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. n'aparsın canım böyle denge sağlıyoruz demek ki:)

      Sil
  15. Gecenin bir vakti demez, olsaydi nasilda yerdim..ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da kıyamam canım,yakın olsaydık uzatırdım bi tabak ,sevgiler...

      Sil
  16. Ellerinize saglik birde ben boyle denerim insallah!!

    YanıtlaSil