ELMAS KURABİYE

bu ismi afili kurabiyeler komşu SEYYAHGÜL den.
Başka yerlerde de var ama ben ilk onda görüp pişirmeye karar verdim,
çocuklar parmaklarını yaladı,

içinde ne var bakalım;

*1 paket Teremyağ
*1 çay bardağı pudra şekeri,
*1 yumurta,
*3-4 kaşık kakao,
*1 paket kabartma tozu,
*1 çimdik tuz,
*3-4 su bardağı un,

Üzerinde ne var?
*1 çay bardağı kadar toz şeker,
*fındık kreması.

-Teremyağ, yumurta ,pudra şekerini karıştırıp, kakao,kabartma tozu,tuz ilave edip, unu da yavaş yavaş yedirelim.
-Kulak memesi yumuşaklığında olan hamurdan ufak parçalar kopartıp toz şekere bulayalım.
-Tepsiye dizip, ortalarını parmakla bastıralım ki çukur olsun pişince.
-170 derecede yarım saat pişirelim.
-Pişen kurabiyelerin üzerlerine birer çay kaşığı fındık kreması sürelim.
-Sık yapılacak kurabiyeler arasına katalım.
AFİYET OLSUN...  

GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLERİM.
(İstanbul'da cumartesi -pazar yaz ayları sıcaklığında geçecekmiş..
Yuuupppiii diyorum)                                               

32 yorum:

  1. Ismini sevdim ne guzel Elmas Kurabiye..ellerine saglik canim..keyifli bol kurabiye yemeli hafta sonu diliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kim koyduysa aklına , neşesine sağlık:) sevgiler Emelcim..

      Sil
  2. Mmmm inside kendide nefis eline saglik Mmmm.

    YanıtlaSil
  3. denemek istediğim bir kurabiye.ellerine sağlık canım.nefis görünüyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. MEHTAP'IM CANIM
    ABLASINDAN KURABİYE DE Mİ YAPARMIŞ:)
    ELLERİNE SAĞLIK
    İNŞALLAH BEĞENMİŞSİNDİR
    ALLAHA EMANET OL CANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmez miyiz, bayıldı herkes, teşekkürler:))

      Sil
  5. Ellerine sağlık Mehtapcığım.. Çok güzel olmuş..Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  6. nu kurabıyeyı merak ettım bende deneyeceğım

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık şekerim, harika olmuş.
    Afiyet, bal, şeker olsun.
    kalori olmasın :)

    YanıtlaSil
  8. Görüntü çok çekici, fındık kremasıyla mükemmel olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Elmas kurabiye:))Görüntüye bakınca bu kurabiyelerin adını fazlasıyla hakettiğini anlıyor insan :)ellerine sağlık canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma ,üzerindeki şekerler şıkır şıkır parlıyor...Sevgiler..

      Sil
  10. bayıldım görüntüye,süper si canım,ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  11. fotoğraf ye beni yap beni diye bağırıyor=)))) ellerine sağlık
    hiç denemediğşm bir tarif paylaşım için teşekkürler....

    YanıtlaSil
  12. ahaaaa, ben bu tarifi deneyecektim unutmuşum :S şimdi gelince gördüm :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kurabiye canavarı:) hoş geldin..

      Sil