her şey bizim için..


Nasıl başlayacağımı bilemedim, yazdım yazdım silidim, yazmasam mı dedim,
ama burası benim mutfağım ,benim yaşamım,
hayattaki her şey gibi  yemekler de hep tatlı olmuyor,
bu da acısından ,
yoo acı değil ne tadı var ne de tuzu,
tad yok , kuru bir ot gibi
öyle bir şey işte...


Bahara eksik başladım ben,
ne şanslıymışım meğer, kırkyedi yıldır bir anneannem varmış.
hem de güzeller güzeli bir anneanne,
26 Şubatta girdiği yoğun bakımın soğuk havası bile onun sıcak yüzüne ilişemedi.
18 Mart'ta uyudu gitti.
iyi ki vardı hayatımda,
herşeyimi paylaştığım,
sırdaşım,  dertortağım, öğüt verenim...
canım annaneem, mis kokulum ,güzel yüzlüm, güleryüzlüm..
seni şimdiden çok özledim.
nur içinde yat..
mekanın cennet olsun..

20 yorum:

  1. canım başın sağolsun...
    Allah rahmet eylesin...
    mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet eylesin , mekani cennet olsun insallh.... allhim sizlerede sabirlar versin insallh....

    YanıtlaSil
  3. Allah rahmet eylesin canım.. Başın sağolsun.. Allah sizlere sabır versin..

    YanıtlaSil
  4. Canım, Allah rahmet eylesin, nur içinde yatsın...
    Sabırlar dilerim...

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun sevdiklerine sabırlar versin rabbim...

    YanıtlaSil
  6. canım Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  7. Canım başınız sağolsun Rabbim mekanını cennet eylesin,sizlere de sabırlar ihsan eylesin.

    YanıtlaSil
  8. başın saolsun canımçmekanı cennet olur inşallah.sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. basınız sağolsun mekanı cennet olur ınsallah

    YanıtlaSil
  10. Anlamıştım birşey olduğunu. 26 Şubat yayınına tekrar girip bu nedenle sen bu kadar ara vermezdin birşeymi oldu demiştim. Canım Mehtapcım Allah nur içinde yatırsın anneanneni. Mekanı cennet olsun. Sizlere sabırlar versin. Üzüldüm..

    YanıtlaSil
  11. Başınız sağolsun canımm:((Allah geride kalanlara uzun ömürler versin..Nur içinde yatsın inşallah..

    YanıtlaSil
  12. insan sevdiğini kaybetmek en büyük acı,sabırlar dilerim canım.

    YanıtlaSil
  13. başın sağ olsun bende ananemi kaybedeli 6 sene oldu ama içimde hala acısı.yaşlıların kıymetini bilmek hayır dualarını almak lazım.içimde keşkelerim var keşke anneannemle daha çok ilgilenseymişim diyorum hep.umarım senin keşkelerin yoktur.

    YanıtlaSil
  14. başın sağ olsun bende ananemi kaybedeli 6 sene oldu ama içimde hala acısı.yaşlıların kıymetini bilmek hayır dualarını almak lazım.içimde keşkelerim var keşke anneannemle daha çok ilgilenseymişim diyorum hep.umarım senin keşkelerin yoktur.

    YanıtlaSil
  15. BAŞIN SAĞOLSUN CANIM SENİ ÇOK İYİ ANLIYOR VE ACINI PAYLAŞIYORUM YAZINI OKURKEN BENİMDE YÜREĞİM SIZLADI ALLAH RAHMET EYLESİN NUR İÇİNDE YATSIN İNŞAALLAH

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Başın sağolsun canım. Mekanı cennet bahçeleri olsun inşallah. Nurlar içinde uyusun.
    Allah sizlere de sabırlar versin. Doğum gibi ölümde var hayatta. Ama dayanmak güç.
    Ben de babacığımı kaybettim 2008'de. Ayrılık zor hem de çok zor. Ama zaman yaraları sarıyor her geçen gün. Hasret hep içimizde. Yanan ateş, kora dönüşüyor ve alışamam dediğimiz, dayanamam dediğimiz acılara da gün geliyor alışıyoruz.
    Hayat işte. . .
    Canım tekrar sabırlar diliyorum ailene ve sana....

    YanıtlaSil
  18. Başın sağolsun canım.Rabbim sabırlar versin.Yakınınızı kaybettiğinizde içinizde 40 mum yanarmış hergün o mumlar birer birer sönermiş son kalan bir mum ömrün olduğu sürece içinde yanarmış ama ölüm de hayatın bir gerçeği..Allah sıralı ve hayırlı ölüm versin.Sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  19. Bende geçen sene babanneciğimi kaybettim gerçekten insana ne çok şey katıyor babanneler anneanneler dimi...Birde benim anneciğim biz çok küçükken öldü ondan babannem herşeyim oldu. Her hastalığa ilaçlarım mevcut yada sorulara eski kelimelerle verdiğim cevaplar. Tanrım nurları altında alsın onları bizde yaşantımızın her anında onların bize kattıkları ile onları analım.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. BEN ŞİMDİ OKUDUM BUNU,VE ONU YİNE ÇOK ÖZLEDİĞİMİ ANLADIM:(

    YanıtlaSil