MİM ya da SOBE


 Çok fazla mim cevaplamasam da Bir Terazi Kızı beni sobeleyince kıramadım,
Blog ortamının olmazsa olmazı mimler ..
 işte cevaplarım:

*EN SON OKUDUĞUN KİTAP
''O Adam Buraya Gelecek''  Pucca   .Gülme ihtiyacı için bire bir..

*EN SON İZLEDİĞİN FİLM
Sinema da ''İNTERSTELLAR'' kesinlikle bu tip filmler sinema salonunda izlenmeli.
Muhteşemdi, görsellik, müzik, efektler..
Evde  ''MUCİZE''  ben Mahsun Kırmızgül'ün tüm filmlerini izledim. Hepsi ayrı duygusal
ve ayrı yaralara parmak basıyor. MUCİZE yi de izlemeyenlere tavsiye ediyorum..

*SİYAH MI BEYAZ MI
  Beyazı severim, içimi açar ama ekstra bir beyaz tutkum da yoktur.
  Siyaha hiç elim varmaz hele ki gece kıyafetlerinde siyah tercih edenlere şaşarım.
  Eşyamda siyah olsun istemem. Siyahı sadece geceye yakıştırırım..
 
Düşündüm de gri olmayı seviyorum galiba.


*TİYATRO MU SİNEMA MI..
Sinema ..Film izlemeyi daha çok seviyorum kesinlikle..Bahanem yok .

*MESAJ MI ARAMAK MI
Duruma ve kişiye göre sesini duymam gerekmiyorsa mesaj,
ama onda da öyle uzun uzun sohbet etmeyi hiç sevmem, tıkanırım.
Sevdiceklerimse mutlaka sesini duymak isterim,
tek kelime de olsa aramak en güzeli.

*HEP OLMASINI İSTEDİĞN BİR  HAYALİN
Keşke şöyle bir ilham gelmiş olsaydı da yazdığım bir romanım olsaydı.

*GELECEKTE KENDİN İÇİN NE DÜŞLERSİN
Mutlu  bir babaanne ve anneanne olmak ama Ömer'le birlikte..

*BURASI OLMASA HANGİ ÜLKEDE YAŞAMAK İSTERDİN
Ülkem dışında Almanya 'da kaldım gençken kısa bir süre yani kıyas yapacak tecrübem
yok, Türkiye'yi de çok seviyorum.
Sadece insanların gerek toplumsal gerek ahlaki gerek yasal kuralları daha çok uygulayıp kolladığı
bir ülkede  yaşamak isterdim. 

*BLOGUMA KAÇ PUAN VERİRSİN DEVAMLILIĞI İÇİN TAVSİYEN NE OLURDU

en yüksek puanı veriyorum ama daha çok paylaşım bekliyorum..
sevgilerimi de ekliyorum...

Ben kimi sobelesem, nasıl mimlesem dedim  şöyle yapmaya karar verdim
 Sade Muhallebi tarifime yorum bırakarak beni mimleyen Bir Terazi Kızı olduğuna
göre bende bu tarife yorum bırakan diğer Blog komşularım;

Sibel Özmen
Hatice Mutfakta
Sevdicann
Renklii Mutfak
Feray Kaygısız
Sosyal Medya Cafe
Kitap Eylemi
Recep Altun u

sobeledim.
Çiçekler sizin için..
Güzel bir hafta sonu dilerim..

8 yorum:

  1. Merhabalar.

    "Bir Terazi Kızı" tarafından MİM'lenmişsiniz. Tebrik ederim. Her ne kadar bu MİM işine pek sıcak bakmıyor olsam da Mim'lenmek üzere seçilmiş olmak bence büyük bir onurdur. Sorulara verdiğiniz cevaplarınızı okudum. İnşAllah birgün bir ilham yakalar ve o çok yazmak istediğiniz romanınızı kaleme alırsınız. Sadece siyah ve beyaz renklerinden birini tercih etmek çok zordur. Zaten bu iki renk bir elmanın iki yarısı gibidir. İkisinden de vazgeçilemediği gibi, birinden birini tercih etmek de çok zordur. Türküsü vardır hani şu hepimizin bildiği "Siyah giyme toz olur, beyaz giyme söz olur" diye. Sizin beyazı seçmeniz hayat dolu bir insan olduğunuzu gösterir. Eğer siyahı seçmiş olsaydınız, karamsar ve her şeyin dolu tarafından değil de boş tarafından bakan biri olduğunuzu da temsil edecekti.

    Gelecekteki düşlerinize de inşAllah birgün kavuşursunuz. Siz de her ne kadar ülkemiz olan Türkiye'de yaşamak istiyor olsanız bile, barışın, kardeşliğin, dostluğun, huzurun, adaletin, sevginin ve saygının öne çıktığı ve hüküm sürdüğü bir memlekette yaşamak istediğiniz belli oluyor.

    Kitap, sinema, tiyatro ve telefon sorularına verdiğiniz cevaplar konusunda bir fikrim olmadığı için onlardan bahsetmeyeceğim.

    Gerçekten güzel ve eğlenceli bir MİM'di. Yüreğine sağlık ve mutluluklar dilerim. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. Keyifli bir mim en kısa zamanda cevaplarım .Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. aldım , teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  4. Zevkle okudum, emegine saglik. Beni de dusunup mimledigin icin cok tesekkur ederim, en kisa zamanda cevaplicam :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım:)))En kısa zamanda cevaplarım:)

    YanıtlaSil
  6. Canim cevaplamissin,cok tesekkür ederim,sagolasin,tüm dileklerin hayallerin gercek olsun seninde...

    YanıtlaSil