Muhallebi tarifi



*1 SU BARDAĞI TOZ ŞEKER,
*3 ÇORBA KAŞIĞI UN,
*1 ÇORBA KAŞIĞI MISIR NİŞASTASI
 muhallebiyi yapacağımız tencerede iyice karıştırılır. Karışan bu kuru malzemelere
azar azar
*1 LT. SÜT ilave edilir. Ocağın altı yakılarak(orta ayar) karıştıra karıştıra pişirilir.
  Göz göz olunca
*1 PAKET VANİLYA katılır, ateşten alınarak kaselere paylaştırılır..
üzerine olmazsa olmaz,
*TARÇIN..

Canınız tatlı çektiğinde, şipşak hazırlayabileceğiniz ,
en kolayından sade bir muhallebi tarifi..

Gününüz tatlı başlasın, varsa sorunlar tatlı tatlı hallolsun.
Ağzımızın tadı yerinde olsun...

18 yorum:

  1. Elinize sağlık çok güzel görünüyor... sütlü tatlıları çok severim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, sibel.Sütlü tatlılar hem hafif hem serin serin iyi oluyor.

      Sil
  2. Ellerinize sağlık bayılırım muhallebiye..

    YanıtlaSil
  3. Ben bu muhallebide 2 kaşık un 2 kaşık nişasta koyuyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sutlu tatlilari her zaman daha cok severim :) Ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
  5. bayılırım muhallebiye off olsada yesem şimdi. ellerine sağlık Mehtapçım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Feraycım, göndermek istedim:)

      Sil
  6. Kolay bir muhallebi tarifi olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klasik ve tatlı:)) teşekkürler sosyal medya cafe..

      Sil
  7. emeğinize sağlık , gerçekten güzel görünüyor, nişastalısını hiç denememiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıvamı biraz daha yumuşak oluyor.Teşekkürler..

      Sil
  8. Size bir mim yolladim,ne dersiniz belki cevaplamak istersiniz? Sevgiler size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki en kısa zamanda zevkle cvaplarım.Sevgiler..

      Sil
  9. Merhabalar.

    "Bugün 23 Nisan..." Başlıklı paylaşımınızın YORUM LİNKİNİ bulamadım. Bu vesileyle milletimizin ve tüm çocuklarımızın 23 Nisan Bayramlarını kutlarım.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil