Unutursam Fısılda..

Hafta sonu izlemeyi çok istediğim ''Unutursam Fısılda'' filmini seyrettik.
Çağan Irmak bizi 70'li yıllara ve  güzel bir hikayeye götürdü.
Oyuncular çok başarılıydı. Farah Zeynep Abdullah bir zamanların Hülya Koçyiğit
ve Filiz Akın arası bir görünüme sahip bana göre, bu filmde hele o yılları oynayınca
iyice benzemiş  görünüş olarak.
Sesi harikaydı. Filmde zaten şarkılar sizi sizden alabilir.
Kıyafetler desen bayıldım.
İki saate yakın süren film nasıl bitti anlamadım.
Tabii ki ben bir film eleştirmeni değilim ,genelde de burası benim mutfağım olsa da
ben çocukluğumdan beri iyi bir film izleyicisiyim , beğendiğim filmler üzerine
kritik yapmayı çoğumuz gibi severim.
Upuzun bir hayatı kısaltmak kolay değil tabii de sanki  pek çok konuya el atıp
hepsi kısaca geçilmiş gibi geldi.
Başrolde ''esas oğlan'' ın ölümü sahnesi mesela o kadar mı geçiştirilir.

Bir de çok sevdiğim filmlerden olan  Barbra Streisa ve Kris Kristofferson un başrolünü
paylaştığı ''Bir Yıldız Doğuyor'' filminin konusuyla da benzeştirdim ben,
 meşhur olma ve bunu kaldıramama olayını..
O filmin de bende ayrı bir yeri vardır..

Mendillerinizi tabii ki yine yanınıza alın,
sonunda ağlamadan Türk Filmi olmaz ..