Çayın altı

-sen çaydanlığın altını kapatmış mıydın?
-yoo, ben ellemedim.
-ya bak hiç hatırlamıyorum.
-kapatmışsındıır.
-gerçi bulaşıkları toplarken çaydanlıktan buhar falan çıkmıyordu,
altı kaynasa farkederdim , di mi?
-...
- hani tıkır tıkır fokur fokur bi ses duyardım.Üfff..
-ya kapatmışsıındır, geçen günde tutturdun ütüyü fişte bıraktım diye, taa nerelerden eve geri döndük. Ütü yerli yerinde duruyordu.İlaçlar yapıyor sana bunu.
-Ama geçen gün fasülyenin altını yaktım .
-İyi de o zaman evdeydin dalmışsın diziye.Yakmışsın fasulyeyi.Fasülyede yakılır mı ya,
cık cık cıkk, dedi sırıtarak kocası.
-ben sürmenaj oldum, bu tatile çok ihtiyacım var.
-Neyse en azından en son çayın altını kıstığımı kesin hatırlıyorum.
-Yaa tamam ya:( dön hadi dön, servise binmeden, git bak da gel.
-Ben dönemem,  durağa geldik nerdeyse.Kapamışımdır.
-Kızım olur mu , yangın mı çıkarıcan?
-E kapamışsındır, diyorsun..
-Yürü dön bak ,tatili ucuza getirdik diye birde koca evden olmayalım , hadii sevgilim,hadi canım.
-tamam tamam, ver anahtarı ya,
-üstü de kilitlemiştim.anahtarıda içerde unutmayasın haa:)
-dalga geçme bak..
                 ...........                  ............                ........... 

 Bu hayali bir diyolog ama benzerleri yaşanabiliyor bizde.
Tencerenin altını kapattım mı?Yok ütü yü fişde mi bıraktım.. 
Bir kaç kere  eve yarı yoldan geri dönmüşlüğüm vardır.
Çoğu da boş çıkar.Ütüyü de çekmişizdir prizden.
Ocağı da kapatmışızdır:)
Lakin korkulu rüya göreceğime iki adım geri döner kontrol ederim..
Kafamızı çok şeyle doldurduğumuzdan, ya da bir işi yaparken başka bir işi gözardı ettiğimizden belki.
Belki telaş , heyecan, acele ..
oluyor işte..

                                                   

 

13 yorum:

  1. Çok endişelenirim ben de, sadece çay değil, kapıyı kilitleyip kilitlemediğimi unuturum. Bir gün kapının üzerinde anahtarları bırakıp gitmişim. Allah korumuş diyorum artık çok da uzağa gitmiş gelmiştim....o gün bugün çok dikkat ediyorum.:))

    Not: Yazılarının puntosunu bir tık büyültebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anahtar olayı fenaymış. Hakikaten Allah korumuş Müjde..Yazı puntosunu ayarlayacağım:)

      Sil
  2. Bende de olur :)Çok kez geri dönüp kontrol etmişliğim vardır, dik yokuşa rağmen :)Ama ne mutlu ki kapalı bulurum her seferinde... Sanırım bu hareketlere artık çok alıştığımız için kapatıp kapatmadığımız akılda kalmıyor...Güzel günler dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutu doldukça şaşırıyor hangisini hatırlayacağını tabii.Sevgiler..

      Sil
  3. Tüm ıvır zıvır işler biz kadınlara kaldığı için böyle olayların yaşanması normal, hepimiz yaşıyoruz. Erkekler bunu anlayamazlar:)

    YanıtlaSil
  4. Emekli olmadan önce çok yapardım bunu. Şimdi ilacımı içip içmediğimi kafaya takıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ilaç olayı ayrı bir yazı konusu :)) Onu da unutmamak için türlü yollar uyduruyorum.

      Sil
  5. Bir an kendimi okudum :))
    Ben de son zamanlarda hep böyleyim :)))

    YanıtlaSil
  6. Ben yaparken yüksek sesle söylüyorum artık böylece unutmuyorum. Aklında olsun. Sanırım yüksek sesle söylerken aklımdaki diğer şeyleri süpürüp onu kaydetmiş oluyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bana da hiç yabancı gelmedi bu diyologlar ;) Zihnimiz doldukça şaşkınlaşıyor artık herhalde ;)En son, okuma gözlüğümü kaybettim.Bakmadığım bir buzluk kaldı.Dur bi bakayım bari ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlük kaybetmekten korktuğum için hep gözönünde durur.Malum yakın gözlüksüz hayat zor..

      Sil