Kitap siparişi


İnternetten ilk kez kitap alışverişi yaptım. Herhangi bir şey satın almak için bu yolu pek kullanmam.
Alacağım şeyi bizzat görüp, dokunmak, sağını solunu incelemek,bakmak isterim.
Bir kez  kızım için , o zaman lisede kendisi ve ''ergenimergen'' modundaydı, ... marka ayakkabı alacağım diye tutturdu. Baktım bu bizim gençliğimizin espadrili. Yeni sürümü piyasaya çıkmış:)
Bir kaç büyük mağazada bir kaç model ve renk var.Öyle bir model için çok pahalı.
Bizde bir siteden aldık.
Fiyat olarak, dışarıdaki uçuk fiyatlara göre uygun gelmişti.Ayakkabılar gelince, baktım replika mal bu.
Neyse kızımın  ergen gönlü oldu, severek giydi, rahat etti ayakkabılarıyla.
Bir daha da denemedim internet alışverişi.

Oturduğumuz sitenin sosyal tesisinde bir kütüphane kuralım dediler, bende evdeki kitapların
hem bir tozunu alayım hem de oraya kitap seçeyim dedim.
Bir de baktım kitaplığıma yeni kitap girmemiş epeydir. En çok per perişan olmuş, sayfaları telef olmuş olan ''Rüya Tabirleri'' kitabı başköşede:) Sıkıntıdan rüyalara sarmışım galiba dedim,
verdim sipariş internetten. Daha doğrusu eşim verdi, benim yerime.
O, bu tip alışverişlere daha yatkın , daha içli dışlı diyelim, o nedenle.
Benim elim ayağıma dolanır.

Kitapları Kitapyurdu'ndan aldım. Hem tam vaktinde, hem çok iyi ambalajlanmış halde
geldi. Sanırım bu yolu hep kullanırım artık, en azından kitap alırken.
Nazan Bekiroğlu çok çok beğenerek okuduğum bir yazar.
Yerli Yersiz Cümleler'i de merak ediyorum.Sanırım
 Nar Ağacı , Mimoza Sürgünü ve Mücella kadar severek okuyacağım.

Şermin Yaşar 'ı Facebook 'da çocukları ile ilgili paylaşımlarından tanıdım,
3 tane şekermi şeker çocuk annesi Oyuncu Anne .
Daha çok çocuklara yönelik yazdıkları ama sanırım Hoşça Kal Lokantası
bizlere hitap eden bir öykü kitabı.


Yazarak Hafifleyin de ise Yeşim Cimcöz ,
yazının iyileştirici gücünden , şifa kaynağı olduğundan bahsediyor .

Bu kış hem çok yazıp hem çok okuruz , diye umuyorum...
Güzel bir cuma ve ardından dinlendirip, eğlendiren bir hafta sonu olsun..

12 yorum:

  1. Ben de gözümle görmeden, dokunmadan, incelemeden alışveriş yapmama taraftarıyım.:)))Hele bazen çok kötü şeyler başına geliyormuş insanın dün akşam haberlerde vardı hatta. İyi okumalar:)
    Puntoları çok rahat okudum bu sefer, çok teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin için büyüttüm Müjde'cim:) Bakma bende küçük yazıları okuyamıyorum , bu boy daha rahatmış..

      Sil
  2. Merhaba iadeyi ziyarete geldim 😊 bende dr nin internet sitesinden alıyorum ben kitaplarımı daha uygun oluyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumları okuyunca en çok memnun kalınan site kitapyurdu gibi geldi.D&R ı denemedim daha..Hoşgeldiniz.

      Sil
  3. İnternetten kitap ve sinema, tiyatro, konser bileti hariç alışveriş yapmıyorum ben de. Ne geleceğini bilememek geriyor bana. Ama bu dediklerimde sıkıntı olmuyor. Üstelik kitaplar internet mağazasında daha uygun fiyatlı olduğu için artık mağazadan pek almıyorum. Keyifli okumalar size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitapların fiyatlarının bu kadar farklı olması beni şaşırttı .Teşekkürler..

      Sil
  4. Keyifli okumalar Mehtap Hanım :) Çok sık olmasa da internetten alışveriş yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman internet zamanı yapacak bir şey yok:)Teşekkürler..

      Sil
  5. Kitaplarımın çoğunu internetten alıyorum ben de. Daha hesaplıya geliyor.
    Keyifli okumaların olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bende nihayet keşfetmiş oldum:)

      Sil
  6. Geçen hafta bir tanıdığa doğumgünü hedyesi olarak Fazıl Say'ın Nazım Hikmet oretaryasını alacaktım d&r ın internet sitesinde 16 tl ama 3 günden önce gelemeyecek hafta sonu giriyor araya ben de Cevahir D&R dan alayımdedim 30 tl. Sorunca her şey internette öyle dediler. Mecburen vakit darlığından 30 tl.ye aldım. Bundan sonra bende siparişlerde interneti kullanacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatlar çok farklı, imkan varsa internet neden kullanılmasın..

      Sil