Lor Kurabiye


LOR KURABİYESİ

Benim gençler bu kurabiyeyi çok severler, hem yapımı kolay hem hafif oluyor,ancak kullanacağınız lor ,tatlı lor olacak.Denemenizi tavsiye ederim;
Malzemeler;
*1 yumurta,
*250 gr kaşar loru(tatlı lor)
*65 gr margarin,
*1 su bardağı tozşeker,
*2 su bardağı un,
*1 paket kabartma tozu..

-Lor,yumurta,şeker ,yağ,kabartma tozu  bir yoğurma kabının içinde güzelce karıştırılır.
-Karışıma  2 su bardağı un elenerek ,yumuşak ,ele çok yapışmayan bir hamur yapılır.
-Hamurdan küçük parçalar alınır,üstleri hafif bastırılarak fırın tepsisine dizilir.
-Açık pembe renk alana kadar 170 derece ısıdaki fırında pişirilir...
-Fırından çıkardıktan sonra ılınınca üzeri kapalı bir kapta saklarsanız yumuşacık dururlar..

                                                             AFİYET OLSUN


27 yorum:

  1. canım ellerine sağlık bir keresinde arkadaşımda yemiştim çok güzeldi.eminim seninki de güzeldir.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok severim çok güzel olur.Ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. LORLU KURABİYEYİ BENDE ÇOK SEVERİM,ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

    YanıtlaSil
  4. lorla tatlı yaptım ama kurabiye hiç denemedim deneyeceğim bunu
    ellerine sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handecim beğenirsin umarım,teşekkürler..

      Sil
  5. Kurabiyeler nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. bu aralar bi kurabiye sevdam başladı zaten.nefis görünüyor.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende çayla çok seviyorum,teşekkürler.

      Sil
  7. Canımmm ellerine sağlık kurabişler nefis görünüyor ellerine sağlık... Bana gel ödülün seni bekliyor sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucum aldım ödülümü ve sana çok teşekkür ediyorum...Sevgiler kucak dolusu...

      Sil
  8. bu kurabiyeyi daha önce duymuştum...
    ama hiç denemedim...
    ellerine sağlık canım...
    harika görünüyor...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ziyaretinize çok sevindim.Mutfagıma her zaman beklerim. Kurabiyeler muhteşem olmuş. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Sayfama biraktiginiz nazik yorumunuza cok tesekkür ederim... Sevgilerimle, sizin de ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
  11. Yağının az olması da harika, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Canım kaşar loru dedin durdum öyle peki normal lor olsa olmaz mı hani sütten kendi yaptığım? kolaylığı beni cezbetti sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kez Ayvalıkta pazardan aldığımız kahvaltıda yemesi çok güzel olan bir lorla denedim ,kurabiye peynir koktu .Bu lorla herhangi bir peynir kokusu olmuyor hatta anlaşılmıyor lorla yapıldığı.

      Sil
  13. kurabiyeler harika görnüyor ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil