Turşulu Patates Salata

ve çocukların sevdiği   kıymalı börek ;

akşam üzeri karnımız acıkınca çayı demledik ,börekler sabahtan hazırdı zaten,
taze patatesler şu ara çok güzel ,lezzetli.
Hemen haşladım 3-4 adet.
Kabuklarını soyup ufak ufak doğradım.
Dereotları ve maydanozları ince ince kıydım bir tarafta,
diğer yanda da tatlı salatalık turşularını ince ince dilimledim.
Zeytinyağ ve limonla  tatlandırıp,
kıymalı yufka böreği ile beraber çay eşliğinde ,
''Ayvalık'a ne zaman gidilecek'' muhabbetine giriştik cancağızımla.
Malum yarın karneler alınıyor tatil başlıyor..
Gerçi yaklaşık 10 gündür okula gitmiyorlar gayri resmi tatil başladı okullarda ,
ama içleri rahat değil karneleri görelim ondan sonra gerçek tatilleri başlayacak..
Bu yıl nasıl geçti anlamadım,
liseli olacaklar,liseli oldular derken koskoca bir öğrenim yılı bitti bile.
Yalnız şunu bilir şunu söylerim 9.sınıf zormuş gerçekten,hem dersler hem de 15 yaş açısından..

İYİ AKŞAMLAR OLSUN.....
                         

32 yorum:

  1. tam cayin yaninda atistirmalik yapmissin ohh mis gibi.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok lezzetli

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. patates salatasını bir severim ki..ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Bende genelde bu şekilde denerim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Bu aksam borek degil ama patates saltasini deneyim..canim fazla seyler yapmak istemedi bugun:))..hafiften atistirmaliklar yeter :))Ellerine saglik.. sevgiler canim

    YanıtlaSil
  6. Patatesin her türünü çok severim.Canım ellerine sağlık az sonrada lorlu kurabiyene bakacağım aklım kaldı sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Patates salatasina da Ayvalik'a da bayilirim. Sevdigim iki sey:)

    YanıtlaSil
  8. Canımm ellerine saglık :) benim yerimede yemelisin ben 1.5 aydır ne börek nede patates yemiyorummm çıktık bir diyet yoluna :))) devam ediyorum bakalım ne zaman yiyebileceğimmm .. afiyet şeker olsun size ... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakma bana sen Bernacım bende yapıyorum ama benim gençler yesin diye bende az yemeye çalışanlardanım yemeyi seviyorum ama fazla yedimmi anında kilo almaya başlıyorum.Sana diyette sabırlar dilerim sevgiler...

      Sil
  9. canım afiyet olsun süper görünüyor
    iyi geceler

    YanıtlaSil
  10. mayhoş mayhoş ne güzel olmuştur ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  12. Afiyet Olsun.Ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Hımm nefis iştah açıcı ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  14. Çooook güzel ellerine sağlık,
    canım nasıl da yaratıcılıuğınız var hayran kalıyorum
    ben salatayı çok seviyorum ama yaratıcılık sıfır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,eminim sizde çok güzel şeyler hazırlıyorsunuzdur.

      Sil
  15. patatesle yapılan hersey harika oluyor ..salatada nefis görünüyor ellerinizde sağlık..

    YanıtlaSil