cuma yazmıştım.

 Kapısındaki uzun kuyruk nedeniyle alışverişi başaramadığım mahalle bakkalına dün sabah uğradım. Kapanmanın ilk günü sabahıydı. Dünün yorgunluğunu üzerinden atmış bakkalımız her zamanki güleryüzü ile karşıladı. Dünkü yoğunluğun şaşkınlığını atamamıştı. Oysa zincir market olmadıkları için pazar günü dahil ,açıktılar kapanma süreci boyunca. Alacağımı alıp , eczaneye uğramak için oradan çıktım. Eczaneye kadar yol boyu dükkanların biri açık biri kapalı. Dönerci açmış, fotoğrafçı kapalı, eczane açmış, elektrikçi kapalı, kuruyemişçi açık, kuaför kapalı, petshop açık, yanındaki ufak butik kapalı.. Eczaneden ilacımı alıp, eve döndüm. Site girişinde kuryenin yukarı çıkartmadığı kargomu da güvenlikten alıp, elim kolum dolu yukarı çıktım. Bu kuryelerin de kimi kapıya teslim ediyor kimi girişte bırakıyor. Sitem yok,işleri zor , onlara sadece kolaylıklar dileyebilirim. 

Niyetimle inatlaşmazsam ,bu 17 gün boyunca,yayınlamasam da yazmak istiyorum. Günün sabah saatleri boş geçmez böylece.

 Biz sevgili bey ile zaten epeydir karantina koşularındayız. Bir takım kronik rahatsızlıklar bizi çekingen yaşamaya zorluyor. Can tatlı, dikkat etmezsen ne olacağı belli olmaz. Olacak olan yine olur da , biz tedbiri elden bırakmamaya çalışıyoruz. Nereye kadar? Bilmem. Bakalım artık.

günbatımı

 

21 yorum:

  1. Çok güzel bir gezinti gibi alışveriş ki en çok dikkat çeken kısımı açık kapalı şeklinde dükkanları sıralamanız.:) Geçmiş olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu işte olduğu gibi bu iste de adaletsizlik var.

      Sil
  2. Tedbirli olmanın stresi yüzünden tedbirli olmamayı daha rahatlatıcı bulan biriyim. Tabii ne kadar az insan o kadar kafa rahatlığı. Yıllardır hayatımın merkezinde olan bu gerçek şimdi tüm dünya insanı için geçerli.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de az öz taraftarıyız, en güzeli.

      Sil
  3. Biz ne kadar dikkat edersek tam kapanma bitince neye ne kadar dikkat edildiği çıkacak ortaya. Zaten şimdiden ortada!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun bir de dönüşü var tabi ,inşallah azalır haziran a kadar.

      Sil
  4. aman aman genelde evde olmak daha iyi :)

    YanıtlaSil
  5. bak son yazım, mim, pandemi mimi gibi :)

    YanıtlaSil
  6. Kim açık im kapalı, kime yasak belli değil. Akıl tutulması yaşıyorum şahsen. Gün batımı harikaymış.

    YanıtlaSil
  7. Sen sabahçı blogcusun Mehtapcığım, ben öğleden sonracıyım. :))
    Yazalım yazalım, tarihe not düşmüş oluruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,sabah erkenden kafam boşken yazmaya bayiliyorum.sevgiler.

      Sil
  8. Fotoğrafa bayıldım:) Ben de sizin gibi baştan beri tedbirli olmaya maksimum özen gösteren kesimdeyim. Umarım bizlerin dahil olduğu bu kesim , başından beri hiç bir şey olmamış gibi davranan kesimin başımıza sardıklarıyla daha fazla mücadele etmek durumunda kalmayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen gerçekten çok bunalıyorum,özellikle rahat davrananlari görünce. Sabirdan başka bir şey yok elimizde.

      Sil
  9. Biz de sizin gibiyiz benim kronik hastalığım yüzünden zaten hep dikkat ediyorum. Neyse aşi randevum yaklaştı.

    YanıtlaSil