Armutlu Fındıklı Kek

 
Kek evde bulunmazsa aranır oldu, çocuklara da okula giderken iyi oluyor..
Bize de akşam üzeri çaya eşlik ediyor.
Keyif bu değil mi boş boş çay içemem (Annecimin kulakları çınlasın hep o alıştırdı)

Pelin Şef  yapmıştı armutlu kek ,tarifinde badem kullanmış ,ben evdeki malzemeleri kullanmak adına fındıkla yaptım .

* 2 yumurta,
*1 su bardağı tozşeker,
*1 çay bardağı süt,
*1 çay bardağı sıvıyağ,
*1 su bardağı kırılmış fındık,
*2 su bardağı un,
*1 rendelenmiş armut,
*1 tatlı kaşığı tarçın.


Pasta lezzetinde bir kek,tavsiye edilir,bir dilim daha isteyeceğinize eminim:)
 
Afiyet olsun.....
 


17 yorum:

  1. Armutlu kek daha once hic yapmamistim ama cok guzel gorunuyor...Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  2. akşamları çay keyiflerini özlüyorum,yıllardır bu zevkten mahrum kaldım,akşamları çay içmek ,demek uyuyamamak ,sabahları da erken işe gidiyorum,bir gün gelecek ,istediğim saatte içeceğim çay.Armut ise her şeye çok yakışıyor.İsteyim,ancak poşet çay yapabilirim burada ,gidiyorum yapmaya...ellerine sağılık,bir parçacık aldım .

    YanıtlaSil
  3. off nefis gözüküyor, annen alıştırmakta haksız değil di mi?:))ben de boşboş çay sevmem, hiçbir şey olmasa peynir,zeytin ekmek imdadıma yetişir:)ayrıca keki de illa senin gibi meyvalı, üzümlü içinde bir şeyler olsun isterim..ya da kakaolu:)))
    eline sağlık, afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  4. armut mevsimi açıldı,benimde kafamda bir dünya tarif dolanıyor,keke çok yakışır ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. hıııım eminim çok güzel olmuştur...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  6. kışın vazgeçilmezi kek , armutluda eminim leziz olmuştur , ellerine emeklerine sağlık mehtapcım...

    YanıtlaSil
  7. Hımm ellerine sağlık hemde armutlu nefis nefis sevgileirmle...

    YanıtlaSil
  8. Pudra sekerim..son gunlerde kafamda ucusuyor kek resimleri ama yapan yok:(..bu degisik geldi hic armutlu denemedim..dedigine gorede cok guzel..belki bu hafta sonu deneyim ben bunu..ellerine saglik..sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Kek muhteşem gözüküyor.Armutlu hiç denemedim.

    YanıtlaSil
  10. armutlu hiç denemedim elmalı falan yapmıştım harika olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  11. armutlu denemedim ama görüntü harika canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. aynen bizde de cocuklar kek pasta arar oldular .okula da koyuyorum.aninda bitiyor tum kekler ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  13. Armutlu kek sımdıye kadar hiç denemdim çok güzel görunuyor emınım tadıda oyledır ellerine sağlık deneyeceğim

    YanıtlaSil
  14. hiç denememiştim armutlu,çok lezzetli görünüyor..kek çeşitlerini sever biri olarak en kısa zaman da deneyeceğim :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Tarifi beğendim, Arif'e tarif gerekmez.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlahi:)) güldürdünüz beni, teşekkür ederim.

      Sil