Elma Püreli Kek




*1,5 bardak rendelenmiş elma,
*Yarım bardak kuru üzüm,
*Yarım bardak dövülmüş fındık,
*2 yumurta,
*1,5 bardak toz şeker,
*1/2 su bardağı eritilmiş margarin,
*2 su bardağı un,
*1 çorba kaşığı kakao
*1 çay kaşığı tarçın,
*1 çay kaşığı yenibahar,
*1 çay kaşığı ezilmiş karanfil,
*1 paket kabartma tozu,
*1 çimdik tuz,

Bu kek tarifini ne zorluklarla yazıyorum bilseniz.
Sevgili eşim kendi bilgisayarını kurtarmak için mi bilinmez:) bana bir notebook almış ay pardon
-Notebook değil hanıım ultrabook bu.
Tabi ben ultramıyım soran yok.
Sağ el devamlı bir Mouse arayışında.
Ekrandan çalış kolay olur diyor,
-ayyy çizilmesin ,kıyamam ,diyorum,
Neyse sabırla öğretti cancazım. Ama yeni bir alet kullanırken biraz korkağımdır, onun için bloğa yazı yazasım gelmiyor.
Gerçi yanımda her yerde çalışma imkanı yaratması da hoşuma gitmedi değil.

 Bu defterden ilk yayın olduğu için bu kekimi yeni defterime ithafen sunuyorum,
 AFİYETLER OLSUN.

Araya laf karıştırdım ama kekim çok güzel oldu ,söyliyim..

37 yorum:

  1. Of tam elmalar evde bolken yapmalı..Ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elmada her bir tatlıya yakışıyor VuslaTım, kütür kütür yemesi kadar kekleri de harika oluyor gerçekten.

      Sil
  2. bende notebookla giriyorum ama çok yavaş tek sorun o....kekin süper gözüküyor eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. notebook un hayırlı olsun canım güle güle kullan:D
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. güzel bir tarife benziyor, deneyeceğim...

    YanıtlaSil
  5. yaşasın kek var...
    harika....
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım elmalı elmalı nefis bir tarif :)bayılıırm...
    mutlu haftalar :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel günlerde kullanın. Alıştığınızda çok kolaylığını görürsünüz.
    Elmalı kek de süper görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Elmalı mı harika, ellerine sağlık canım. Notebook la bol tarifler..

    YanıtlaSil
  9. Ohh, afiyet bal olsun, sevgiler gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  10. elmalı her tarife varım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin saniye sultan,teşekkür ederim.

      Sil
  11. Elma keke çok yakışıyor leziz olduğunu tahmin edebiliyorum Afiyet olsun. Notebookunda hayırlı olsun. alışınca elinde bırakmayacaksın. benim kullandığımda notebook şimdi diğerlerini kullanamıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Başak.Bende öyle umuyorum,sevgiler...

      Sil
  12. Benim en sevdiğim kektir elmalı kek. Ayrıca sizin malzemelerde süper. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Bende çok yaparım bu keki içinede ne buldumsa koyarım ,açarım dolabı sen gel sende gel nereye gidiyoruz derler elmalı kekin içine derim ,bu kek kaldırıyor tüm malzemeleri canım benim eline sağlık ama ben kekin yanına peynirde koyarım çok güzel olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peynir hımmm,tatlı tuzlu bir arada diyorsun.Çayın yanında tatlı bir şey yiyince benimde canım tuzlu bir şeyle bastırmak ister ama peyniri denemedim.

      Sil
  14. ELMANIN EN GÜZEL ZAMANLARI,YAPIP YEMEK LAZIM :)ELİNE SAĞLIK CANIM..

    YanıtlaSil
  15. Kekin her türlüsüne bayılırım ,nefis olmuş :) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  16. Tatlı gördüğüm zaman dayanamıyorum... Harika görünüyor. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  17. yeni defterin hayırlı olsun (: elmalı kek yakışır tabi ilk tarife.

    YanıtlaSil
  18. Notebook kullanamıyorum bende öyle zor geliyorki. Elma'nın bol olduğu bu günlerde gerçekten yapmak lazım. Ellerine sağlık nefis bir tarif Mehtap.

    YanıtlaSil
  19. Hayırlı olsun.Gayette iyi olmuş..sevgiler..

    YanıtlaSil