Kerevizli Patates Salatası


gün aydın..
Bugün hava o kadar günlük güneşlik ki İstanbul'da ,insanın içini açıyor.
Bu salata da renk olarak güneşi getirdi gözümün önüne.
Kerevizi çiğden salata yaptığım zaman eşcazıma dokunabiliyor, bende biraz çeviriyorum zeytinyağda
daha bir yumuşak  oluyor, böyle daha çok seviyoruz;
Kerevizin kokusuna bayılıyorum ;

*2 adet kereviz,
*2 adet patates,
*1 adet havuç,
*4-5 çorba kaşığı süzme yoğurt,
*zeytinyağ,
*1 limon,
*tuz

-Patatesleri haşladıktan sonra püre halinde ezelim,
-Kerevizleri ve havucu rendeleyip, bir kaç kaşık zeytinyağ döktüğümüz bir tavada soteleyelim,
-Sotelenmiş kereviz ve havucu patateslere ilave edelim, limon, tuz ve yoğurt ilave edip, harmanlayalım.

benim bugün spor günüm.
sonra da epeydir boş olan iki saksıma çiçek almaya gidicem.
sonbahar olması, saksıların çiçeksiz kalması demek olmasın.
dedim ya bu gün hava pek bir güneşli...
                                                              AFİYET OLSUN...

11 yorum:

  1. Enfes görünüyor..ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kereviz salatasının havuçlusunu biliyordum ama patateslisini bilmiyordum. iyi oldu.Ellerine sağlık, bol çiçekli günler dilerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel oldu,yumuşak yumuşak,beğendik.Çiçeklendim geldim,baharı özledim kesin.

      Sil
  3. Kerevizli salata hiç yapmadım denemek isterim, güzel görünüyor, eline sağlık canım, afiyetle ye:)

    YanıtlaSil
  4. vaaaooov geçenlerde yemgem yapmıştı öylelikle tadına bakmıştım...
    çok hafif bir tadı var...
    bependim...
    bende deniycem...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim yemekler arasındadır...Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kışın bu tip salataları daha çok yapıyorum galiba.

      Sil
  6. Ben buna sarımsakta koyarım ne güzel olmuş hafif sotelemen canım birde öyle deneyim yaptığımda ellerine sağlık olsun

    YanıtlaSil