Çağla'dan ''Basri Sandviç''

gece televizyon karşısında mideniz şöyle bir kazınır,
içiniz kıyılır, bir şeyler atıştırsam mı dersiniz  ya...

Buzdolabını karıştırırsınız tıkır tıkır...

İşte bende tıkırtıları duyunca mutfağa bir bakayım dedim ki
benim Çağlam kendine güzel bir sandviç hazırlamış,




 hatırlar mısınız bilmem;
''Fatoş ve Basri'' vardı Hürriyet'te ,çizgi hikayeler.
işte o Basri kocaman kat kat sandviçler hazırlardı kendine:)
benim kız bilmez ama aklıma geldi,
ooo çocum basri sandviçi mi yaptın?



 
 
 
 

42 yorum:

  1. Mehtap'cığım Fatoş ve Basri'yi çok severim, çocukken ve gençken hatta Fatoş dergileri alırdım, sanki bizden biri gibi gelirdiler bana o kadar severdim onları hala da seviyorum:)dediğin gibi Basri sandviçleri de çok hoştu:))afiyet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fazla seçeneğin olmadığı zamanlarda herşey daha mı güzeldi ne..

      Sil
  2. Ben de bilirim Fatoş ve Basri yi, çok severek okurdum, sandviç süper lezzetli gözüküyor, afiyet olsun kızınıza...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzeldi fatoş ve basri eskilere götürdün canım :)Çok güzel olmuş basri sandviçiniz afiyetler kızınıza...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gazeteyi alır almaz ilk baktığım Fatoş Basri'ydi, bir de Hüdaverdi:)

      Sil
  4. Yemek sıkıntı değil de su kilolar can sıkıcı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o konuyu hiiiç açma canım, 3 aydır spora gidiyorum, az yemek yemeye çalışıyorum ve daha bi çok şey fakat kilo sabit..

      Sil
  5. evettttttt hatırladım hep okurduk ...afiyet olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hepimiz bazen gece kıyıntıları ;) yapıyoruz. Sürekli olmadığı sürece küçük yaramazlıklar tehlikesiz diye düşünürüm.
    İyi geceler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de özellikle siz gençlere hiç bir sakınca yok bence.Sevgiler canım.

      Sil
  7. Oh afiyet olsun. Bazen bende öyle mide kazınmaları yaşıyorum bu kat kat sandviçleri yemek nedense bana zor geliyor beceriksiz miyim neyim bilemedim. Yada alışmışım ekmek arasında kolayıma geliyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bende uğraşamam ama benim kız sever böyle ince ince hazırlamayı.

      Sil
  8. Çok keyifli bir sandwich ve çok keyifli bir post :))) afiyetler olsunnnn ......

    YanıtlaSil
  9. Ahh haa olamaz canımı istetti Çağla.Çok güzel görünüyor Basri sandviçi vallahi anlamam bir tane de bana yapıversin bol yeşillikli .Sevgi ile öperim Çağla kuzumu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz canım, yapar sana da istersen..

      Sil
  10. Fatos ve Basriyi cok severdim..hatirlattin..evet ya aynen oyle bir sandvic olmus bu..gece yarisi karin ackende amma yenir:)) Cagla ya afiyet olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. valla çağlanın eline sağlık,enfes görünüyor :)

    YanıtlaSil
  12. küçükken çocuklarıma akşamları böyle atıştırmalıklar pek izin vermezdim,şimdi kendimiz böyle kaçamaklar yaparız....haaaaa,aramızda kalsın.Bana da yapar mı acaba böyle sandviçler ?Şaka,şaka,ellerine sağılık .

    YanıtlaSil
  13. yapar tabii benim kızım yapmaz mı..teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  14. afiyet olsun...
    bu ara geceleri ben de öyleyim ;)

    YanıtlaSil
  15. afşyet olsun....
    miiis miiiiis......

    YanıtlaSil
  16. Ohhhhh afiyet olsun sefası olsun..Canım Mehtapcığım. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  17. Ohhhhhhh afiyetle olsun..Bu saatde çok iyi giderdi şimdi:))

    YanıtlaSil
  18. Ayy o sandviçlerden hazırlayan bir delikanlıda bizim evde var.O nedenle iyi bilirim o mutfaktaki tıkırtıları:))sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde ki delikanlı da hazırlasa hazırlasa Nutellalı sandviç hazırlar, tatlıcı benimki:)

      Sil
  19. Kocamaaaaan bir ısırık atmak vardı şimdi yaa offf..:))
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  20. bi yapan olsa da yesem
    :)
    iyi geceler
    :)

    YanıtlaSil
  21. basri bilmem ama o uzuun sandviçleri hep merak ederim...bi çırpıda yemelerine bayılırım:) nefis olmuş..ellerine sağlık çağlanın:)

    YanıtlaSil
  22. kizin da annesi gibi mutfak kusu mu olacak.cocuklarimiz da bizden ogreniyor.eee armut dibine dusermis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sever benim kızım mutfağı ,mutfakta çalışmak rahatlatıyor insanı bence..

      Sil