yeşil Salata






*2 adet salatalık,
*3 haşlanmış patates,
*1/2 demet dereotu,
*3 çorba kaşığı süzme yoğurt,
*1 çorba kaşığı mayonez,
*2 çay kaşığı hardal,
*2diş sarımsak,
*1/2 limon suyu,
*tuz

ekşisi ,tuzunun ayarı sizin ağız tadınıza bağlı, malzemelerin oranlarını istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz...Salatalıkları çok iyi yıkayıp ,kurulayıp kabuklarıyla rendelerseniz daha da yeşil bir salataya sahip olursunuz..Bu salata yazın çok daha leziz ve renkli olur..

Bu aralar şu aşağıdaki ruh halindeyim,havadan mıdır nedir...
onun için salatayla geçiştirdim.


yemek, pasta , börek mi istiyoruuuuz...
ayy hiiç halim yok.
sonraaaaa!


52 yorum:

  1. değişik bir tat olsa gerek merak ettim ama şu hardalı bir türlü sevemedim.Şuan ki ruh halinizi anlatan resime bayıldım;))Ben de bu aralar SONRAAAA deyip geçiştiriyorum bakalım ne zamana kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım bir tembellik bir tembellik sorma..Hardalı ben çok sevdiğim için koydum ,şart değil olmasa da olur tabii ki.Sevgiler canım.

      Sil
  2. Harika bir salata , emeklerine saglik...

    YanıtlaSil
  3. bende yaparım bu salatadan cok severım ben hardalsız yapıyorum eftelya hn oluyor elınıze sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki gayet güzel olur.Ben hardalı salata soslarında seviyorum,çoğu salataya yakışıyor. Teşekkürler...

      Sil
  4. olsada yesem canım.nefis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bu salatanın dilimlenmiş başka bir formunu yazın sık sık bende yaparım, hatta çocuklarım bayılırlar...bu da nefis görünüyor ,yeşil yeşil :) ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  6. yazın ben de bu salatayı çoook severim yaparımmm..Ellerine kollarına sağlık canım..

    YanıtlaSil
  7. Ben hiç yapmadım.. Ama göüntüsü çok güzel, tarifte çok kolaymış, mutlaka denemeliyim.. Ellerine sağlık.. Enfes görünüyor Mehtapçım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende annemden öğrendim,Ayvalıkta pek yaparmış,hoşuma gitti.Teşekkürler.

      Sil
  8. Evet bu salatadan ben de hiç yapmadım.Notumu aldım bile canım bir salata sever olarak ellerine sağlık olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Mehtap cok hossun:)) salata tarifin cok guzel..ben hic denememisim yapacagim bu hafta ici..paylastigin karikatur ise ayri guzel..seni tenbel seniiii..Arada oluyor hepimize:)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma havalar kapadı, bende kapadım işleri:) desem de mecburiyetler pek tembelliğe fırsat vermiyor..Sevgiler canım.

      Sil
  10. Selamlar arkadaşım güzel bir hafta dilerim salatan harika gönüyo ellerine saglık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanada güzel bir hafta olsun canım, teşekkürler.

      Sil
  11. canım salatan harika olmuş
    zaten salata olsun daha ne isterim diyenlerdenim.:D
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş salata görüntü iştah açıcı

    YanıtlaSil
  13. Bende misafirlirlerde tanıştım salatayla, çok beğenirim kendilerini:)
    Kendimde bu tarif sayesinde denemiş olucam listeme ekliyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. çok severim salataları yapaçağım en kısa zamanda

    YanıtlaSil
  15. Beğendiğimi söylememi mi istiyorsun. Ay çok üşendim şimdi ne zaman mı sonraaaaaaaaaaaa yazarım bayıldığımı:))

    YanıtlaSil
  16. Ben bu salatanın hardalsızını yapıyorum birdahakine hardalda ekliyim eminim hardal çok yakışmıştır canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Sevilcim.Ben hardalı çok severim ..

      Sil
  17. Salatalar sofranın süsü ve çok önemli noktası bence .... Ellerinize sağlık ... Paylaşımınız için teşekkürler ... Sağlık ve afiyetle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten ,salata sofrada bile ortaya konularak en önemlilerden olduğunu belli ediyor.Teşekkürler Hande.

      Sil
  18. Yok pasta börek istemiyoruz böyle nefis salatalar paylaşın hep. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Ellerine sağlık,güzel bir salata olmuş.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. Çoookkk beğendim , yarın yapabilirim bile :-)) ellerine sağlık , sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Ayyy çoook hoş renk süper eminim tadı da öyle ellerine sağlık şekerim:) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  22. çok amaçok katılıyorum sana. hatta ben salatayada sonra demek istiyorum

    YanıtlaSil
  23. en sevdiğim tatlar bir arada notumu aldım mutlaka yapmalıyım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  24. tariflerin çok güzel.
    hemen not alıyorum
    öptüm

    YanıtlaSil
  25. ellerine sağlık cok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  26. eline emeğine sağlık mehtapcım çok güzel bir salata olmuş hardalsız olarak (kendisiyle pek aram yokturda) bu salatayı hemen denicem.

    YanıtlaSil
  27. çok güzel bir tarif pratik ne güzel.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  28. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis bir salata olmuş. Karikatürde güldürdü beni.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  29. nefis bir tarif hemen not aldim...
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  30. :))))) salatadan önce şu tembellik görseline çok güldüm..çok hoşlar:))))))))) bu arada salata nefis görünüyor..ellerine sağlık..en sevdiklerim bir aradalar:)

    YanıtlaSil
  31. ne kadar tembel olsak mutfakta hamaratız.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  32. Ellerine sağlık, salata nefis görünüyor:)sevgiler canım

    YanıtlaSil