teşekkür ederiz.


 TSK MEHMETÇİK VAKFINA Kurban Bayramı döneminde vekaleten kurban bağışında bulunmuştuk.
Vakıf bize daha sonra kesimle ilgili teşekkür mektubu ve onaylı kesim tutanağı göndermişti.

Dün PTT kargo geldi ansızın, bir şey de beklemiyoruz.
Açtık paketi ne görelim, kesilen kurban bağışı ile ilgili bir paket kavurma;


ben mi duygusalım bilmiyorum ama hoşuma gitti,

Şehit olan veya herhangi bir nedenle hayatını kaybeden Mehmetçiklerimize
Allah'dan rahmet diliyorum, mekanları cennet olsun..
Gazilerimizin , engelli Mehmetçiklerimizin alnından öpüyorum
Allah yardımcıları olsun...

            teşekkür ederiz..

25 yorum:

  1. Allah kabul etsin, ben de olsam duygulanırdım...

    YanıtlaSil
  2. Allah kabul etsin duygulanılmayacak gibi değil hoş bir davranış
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Amin insallah. Allah kabut etsin. Cok guzel bir davranis gercekten. Kim olsa bu durumda duygulanir. Afiyetle tuketin insallah. Hayirlara vesile olsun. Sevgi ve muhabbetle :)

    YanıtlaSil
  4. Allah kabul etsin, harika düşünmüşsünüz bence.. Size tekrar bu şekilde dönülmesi de çok hoş.. Umarım doğru yerlere, doğru kişilerin sofrasına konmuştur..

    Ben oturur ağlardım sanırım, okurken bile gözlerim doldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız olmadığımı bilmek iyi geldi, çok duygusalım demişitm kendi kendime.. teşekkürler.

      Sil
  5. ALLAH kabul etsin canım.çokta güzel bir düşünceymiş.çok etkilendim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Allah kabul etsin, bağışın en iyisi bence de.

    YanıtlaSil
  7. Allah kabul etsin geri dönüş de çok ince bir davranış kurum için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum... sevgiler eftelya..

      Sil
  8. Allah kabul etsin her iki tarafın tavrı da çok hoş ve anlamlı,duygulanılmayacak gibi değil,selamlar..

    YanıtlaSil
  9. Allah kabul etsin en güzel yere bağış yapmışsınız ,selamlar..

    YanıtlaSil
  10. mekanları cennet olsun..Allah kabul etsin sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Allah kabul etsin çok iyi düşünmüşsün

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar guzel bir sey dusunmussunuz, allah kabul etsin. asker esi oldugumdan bu tarz seylere daha duygulaniyorum

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin sevgili Aner, benimde babam emekli asker, onun etkisi de ilave oluyor galiba..
      sevgiler..

      Sil
  13. Mekanları cennet olsun, çok güzel düşünmüşsün, sevgiler.

    YanıtlaSil