kolay portakallı parfe





*2,5 su bardağı taze sıkılımış portakal suyu,
*2,5 su bardağı süt,
*2 paket vanilyalı puding,
*1 paket kakaolu bisküvi,
*3 çorba kaşığı fındık kırığı

-2, 5 bardak portakal suyu 1 paket vanilyalı pudingle pişirilir. Islatılmış yuvarlak bir cam
 kaba boşaltılır.

-2,5 bardak süt bir paket vanilyalı pudingle pişirilir. Bir iki dakika karıştırarak ılıtılıp,
içine kakaolu bisküviler irice kırılıp atılır,
ben Eti'nin kakaolu bisküvisini kullandım,kedidilinden sonra tatlı yapımında
 en ideal bisküvi bence. Üç çorba kaşığı kadar da yine ağza gelecek büyüklükte
 ufalanmış fındıklar da katılıp ,puding karıştırılır.

-Portakallı pudingin üzerine sütlü puding yayılır, oda ısısına gelene kadar dışarda
tutulur. Buzdolabına kaldırılıp soğutulan tatlı , ikram edileceği zaman servis tabağına
ters çevrilir dilimlenir ve afiyetle yenir...

Yeni bir yıla yeni başlangıçlara
 ve
 yapmaktan hiç sıkılmadığımız yine yeniden tekrar tekrar yaptığımız alışkanlıklara
zevkle devam edebileceğimiz günlere

selam olsun....

19 yorum:

  1. ellerine sağlık canım.Nefis bir tatlı olmuş.

    YanıtlaSil
  2. çok pratik ve harika görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgiler pınky fashıon, hafif ve renkli bir tatlı.

      Sil
  3. portakallı tatları çok seviyorum en kısa zamanda deneyeceğim inşallah..ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kışın bende portakal kullanmayı seviyorum tatlılarda. teşekkürler.

      Sil
  4. mutlu yıllar, portakal varsa içinde lezzeti muhteşemdir kesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da mutlu yıllar sevgili moon, teşekkürler..

      Sil
  5. çok güzel bir tatlı olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Harika hemen bugün yapmaliyim,tesekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim ziyaretin için canımcım.

      Sil
  7. cok guzel bır tarıfmıs not aldım elıne sağlık

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel gorunuyor.portakal ve cikolata ikilisine bayilirim.Deniycem.

    YanıtlaSil
  9. Hafif, görüntüsü de çok yakışıklı...harikasın sen..eline sağlık Mehtapcım..sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  10. nefis görünüyor tatlım hafifçe rahatlatacak bir lezzet olmuş sevgiler tatlım..

    YanıtlaSil
  11. Mmmhhh enfess. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil