Sanat güneşinden şarkı seçtim


Bu sabah başka bir şeyler paylaşacaktım. Ekranı açınca  google ın ünlü sanatçımız Zeki Müren'in (06.12.1931-Bursa) doğum günü için yaptığı doodle ı görünce fikrim değişti.Önce açtım müzik kanalını,en sevdiğim Zeki Müren şarkılarını dinledim.
Sonra da çok sevdiğim, hemen tüm şarkılarını dinlemiş olduğum,pek çok kez ekranlarda izlediğim ,aynı zamanda hemşehrim olan Zeki Müren 'den  bir şarkıda sizlere seçeyim, dedim.Bu günkü post Zeki Müren 'in olsun.


Sanat güneşi olarak anılan, güzel Türkçesi, sevgi yüklü şarkıları ile gönüllere taht kuran efsanevi sesi ve ayrıcalıklı şahsiyeti ile gönüllerde yaşayacak seslerden birisi Zeki Müren. Şarkılarını her daim zevk ile dinleyeceğiz.
Zeki Müren'in Türkçe'yi en güzel kullananlardan birisi olduğunu belirtince onun meşhur en uzuuun tekerlemesini de hatırlatmadan geçemeyiz.
Usta sunucumuz Halit Kıvanç ile yaptığı programdaki ''tekere mekere ''diye başlayan Türkçe'nin en uzun tekerlemesini söylemesi, başka bir efsane olay olarak hafızamızda yer etmişti;


Böylesine güzel anılarla yüzümüze gülümsemeler bırakan  Zeki Müren'i , 87.Doğum gününde sevgi ile anıyorum.

Güzel melodilerle dolu bir gün dilerim.

13 yorum:

  1. Sanat güneşimiz...sesi muhteşemdi..huzurlu dinlensin...anılar..anılar...

    YanıtlaSil
  2. Benim güzel manolyam... en sevdiklerimdendir.

    YanıtlaSil
  3. Hemşehrim benim, mekânı cennet olsun!

    YanıtlaSil
  4. Her şarkısını çok çok severek dinlerim. Keşke hayatta olsaydı da konserlerine de gidebilme şansım olsaydı:(

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet eylesin. T.V.ye çıkışı bir olaydı, yeniyıl programında yer alışı...dört gözle beklerdik ailece.

    YanıtlaSil
  6. Ah mehtap... Zeki müren demek Yüreğimizdeki aşk notaları demek...
    Saygı ve sevgiyle anıyoruz...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ben cenaze törenine gitmiştim şimdi o aklıma geldi

    YanıtlaSil
  8. ayy tekere mekere ne hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Mekanı cennet olsun. güzel bir içerik başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  10. Ben de aldım kabul ettim
    Sevhiyle

    YanıtlaSil
  11. Biraz geç bir yorum oldu Zeki Müren Hayat Sen Ne Çabuk Harcadın adlı parçası gelir. Işıklar içinde uyusun

    YanıtlaSil
  12. Sanat günesi sevilmez mi. Huzur icinde yatsin 😪

    YanıtlaSil