Hedefim Sensin


Çiğköfte ustası Zekeriya Taştan her gün yaptığı üzere, maniler, türküler eşliğinde ,elinde köfte dolu tepsisi ile satış yapmaktadır. Dükkan dükkan dolaşırken hiç bulaşmaması gereken bir masaya denk gelir.Mafya buluşmuş tam bir pazarlık içindedir.Zekeriya köfte satayım derken ,masadakilerden birini tanıyınca bir anda herkes birbirine girer, Zekeriya çatışmanın ortasında kalıverir. Mafyanın peşine düşeceğini anlayan Zekeriya ilk otobüse atlayıp ,neresi denk gelirse oraya doğru yola çıkar. Çıktığı yol onu Gökçeada'ya ve yolda tanıştığı Leyla ile ailesinin evine kadar götürür.


Çok eğlenceli bir film.
Kaçmacalı,kovalamacalı,nefis manzaralı, usta oyuncularla dolu neşeli bir film.
Türkülerle açılan film sahnesi, neşeli türkülerle bitiyor.
Hatta film bitip jenerik akarken, ''Bahçe Duvarını Aştım'' türküsünü duyan sinemadaki çocuklar dayanamayıp sahneye inip bir güzel oynadılar:) Çocuk olmak başka bir şey😊
Bu soğuk havada içinizi ısıtacak sıcacık bir film, hafta sonunuz neşelenir.😍
Tavsiye ederim.

38 yorum:

  1. Ata Demirer varsa seyredilir.

    YanıtlaSil
  2. Önümüzdeki hafta gitmeyi düşünüyordum, yorumların denk geldi. Güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Ay ne güzel izledim klibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmi izlememe rağmen bende bir kaç kez izledim.

      Sil
  4. Seyredilesi bir film... Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Aaaa ne güzel, sen de sevmişsin, hafta sonu planım garantilendi artık ;))

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. beğendiklerimi tavsiye etmeyi seviyorum,sevgiler.

      Sil
  7. haftasonu bu filme gidelim bari...tavsiye ve tanıtım için çok teşekkürler...sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle katılıyorum, izlenesi bir filmdi, emeğinize sağlık 🙏👏

    YanıtlaSil
  9. Ata Demirer ve Demet Akbağ'ın olduğu filmleri seviyorum.İzlemek isterim.Yalnız bir şey hemen dikkatimi çekti.Ata Demirer çiğ köfteyi yanlış yoğuruyor maalesef :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E bu kadar kusur kadı kızında da olsun:)Biz bilmeyenler anlamadık..

      Sil
  10. Fragmanından ben pek ısınamadım.

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir hikayeye benziyor. Hele Ata Demirer varsa gidilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıkmayan, eğlenceli bir film.güldürebilmek önemli:)

      Sil
  12. yaa kesinlikle gitmem lazım :) Kışın en sevdiğim yanı vizyona giren birbirinden güzel filmler :)
    https://beyazbegonvil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzel filmler sırayla vizyona giriyor.

      Sil
  13. ayyy ben bile oynayacaktım vaallaha türküde

    YanıtlaSil
  14. Ata Demirer'i severim. Onun olduğu filmler çok eğlenceli olur. Teşekkürler tavsiye için bir boş vakitte izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar.
    "Hedefim Sensin" film Tanıtım ve paylaşım için çok teşekkür ederim. Her ne kadar benim favorim Şener Şen olsa da İnşAllah en kısa zamanda seyretme imkanı bulurum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şener Şen tabii ki ayrı bir usta sanatçı.Onun filmleri ile büyüdük.Bende kendisini izlemeyi severim.

      Sil
  16. filmi o kadar çok gördüm ki bloglarda. gitmek şart oldu artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havalar soğuyunca sinema zamanı geliyor, filmlerde güzel.

      Sil
  17. Kesinlikle keyifli bir film olmali. 😊 Sinemada gosterimi bittikten sonra internette
    izlerim artik.

    YanıtlaSil
  18. fragmanı izleyince çok merak ettiklerim arasında girmişti bakalım nasip izleriz bir vakit :)

    YanıtlaSil
  19. Eminim komiktir. Nete gelirse izleyeyim ben de 😊

    YanıtlaSil